De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zie hier ook alleen maar cd-r''sOp woensdag 02 mei 2001 11:57 schreef ezwizard het volgende:
verkeerde link denk ik... alleen maar cd-r''s te zien...
Verwijderd
maar ziet er uit als een leuke brander. Kijk voor een prijsvergelijking in de pricewatch.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hij moet niet er niet leuk uitzien, hij moet het goed doen.Op woensdag 02 mei 2001 12:03 schreef Stoned-cow het volgende:
net ook even gezien, die link kan je inderdaad niet copy paste:?
maar ziet er uit als een leuke brander. Kijk voor een prijsvergelijking in de pricewatch.
CD-Brenner PCRW462K ext. 4x4x6x
CD-Brenner PCRW464K ext. 4x4x6x
1 van deze drie modellen zeker?
Ik zou geen van allen nemen en gewoon lekker een Lite-On of Plextor kopen met BurnProof...
Ik heb zelf (zie sign) een brander van Philips, en vindt het prut! Echt zwaar %@#%
Verwijderd
Deze brander kan dacht ik wel SD2 lezen:P
Check ff hoeveel een LiteOn 12speed burnproof kost bij jou in de buurt.
Ik zou voor deze laatste gaan...
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
ik heb nu een HP en die werkt perfect,
ik hoop dat philips dit onderhand opgelost heeft.
hij kan ook goed werken natuurlijk, maar persoonlijk zou ik voor een HP of een Plextor gaan, maar voor dat geld kun je een 8x ook weer niet laten liggen
het leven is moeilijk
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
Philips moet je nooit nemen!!!!! als brander dan heOp woensdag 02 mei 2001 11:55 schreef Kornovich het volgende:
Een buurjongen wil vanmiddag deze brander kopen ... is dit een goed brander ?
Hij kost daar 289,-
Hmm de link is raar, na ja het is dus een Philips CD-Brander PCRW804K 8x4x32x intern ide
de GLOEILAMPEN zijn perfect
Bevalt prima!
Verwijderd
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)