[BC3] Yamaha brander probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Sins kort als ik wil branden geeft mijn brander de fout "could not find fixation" als ik "echt" ga branden. Nou is het rara dat hij wel gewoon door de simulatie komt. En zo gauw hij echt gaat branden gaat ie eerst cachen enzo en daarnaar begint de buffer al op 4% !!!! ( met Nero 5.0.4.8 ). Ook echt alle programma''s al geprobeerd. Vroeger begon hij al op 97% Ik heb het met meerdere cd''s geprobeerd en ook met met een andere harde schijf maar allemaal nog zonder suc6 ;( Owja het is een SCSI 8 x 4 x 24 Yamaha. Iemand een idee ;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Iets veranderd aan je termination, heb ik ook voorgehad toen ik mijn nieuwe systeem had geassembleerd!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 11:40 schreef Fire69 het volgende:
Iets veranderd aan je termination, heb ik ook voorgehad toen ik mijn nieuwe systeem had geassembleerd!
Termination :?:? leg uit

• BC3 Victim
No one :?:?:?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<

• BC3 Victim
Op woensdag 02 mei 2001 17:46 schreef Bulldog het volgende:
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url] <<
Zeg dan niks. En ehh op een brander kun je niks opslaan :7 En het is volgens mij gewoon hardware hoor })

En als je dat niet bedoelde dan sorrie :z

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb precies hetzelfde met mijn IDE Philips (Yamaha) brander, alleen krijg ik de melding "Track following error". Ik ben er nog niet uit wat het probleem is, maar ik denk dat het een defect aan de laser is. Die andere gast bedoelt met dat termination jouw SCSI aansluiting, die aansluiting moet altijd met een termination eindigen, dat wil zeggen dat de SCSI verbinding aan beide kanten met een weerstand moet worden afgesloten. Dat zal ongetwijfeld bij jou het geval zijn en ik kan me niet voorstellen dat dat de oorzaak van jou probleem is.

• BC3 Victim
Yes, track following error heb ik ook al eens gehad. ( met muziek )

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb ook en tijdje gesukkeld met een "Track following error". Na lang zoeken bleek dat mij scsi kaart defect was. Die vervangen en alles was ok. Wat ik ook ontdekt heb is dat veel scsi kaarten iets hebben tegen het 5e pci slot oftwel het gedeelde pci/isa slot.
Hopelijk ben je er iets mee.

Mvg
Tom

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ja, maar ik heb een IDE brander en geen SCSI kaarten in mijn systeem.

• BC3 Victim
Ga ff een andere SCSI kaart proberen straks van een kennis van me :7 Kijken wat ie dan doet.

Pagina: 1