De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Waarschijnlijk een hele grote kans dat ie hem dan verkeert brand...
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Maar als je een rewritable verkeerd brand, is die dan meteen niet meer bruikbaar of kan je hem dan nog weer leeg maken
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Meestal ga je rewritables niet hoger kunnen beschrijven dan aangegeven. Alle cd-writers lezen een code uit waarin staat tot welke snelheid de media geschikt is. Ik heb hier al 2x rw''s gehad en mijn writer wou ze niet aan 4x schrijven
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Verwijderd
je kunt niet hoger als de aangegeven snelheid op de cd branden. je hebt ook 4 x cdr''s die je niet op 12x kan branden.
Zoals eerder gezegd, gaat niet werken
Met kwaliteits CDR''s (CDRW is nog steeds een onbetrouwbaar medium) maakt het niets uit wanneer je op maximum snelheid brandt. Lees bv. www.emedialive.com/EM2000/starrett5.html er maar op na.
Met CDRW''s maakt het verder niet zoveel uit wanneer je hem verkloot. Daar is het een RE-writable voor. I.t.t CDR''s zijn CDRW''s wel begrensd op brandsnelheid. Maar als jij met 8x ingesteld een 1-4x brand dan zal hij gewoon op 4x branden.
Met CDRW''s maakt het verder niet zoveel uit wanneer je hem verkloot. Daar is het een RE-writable voor. I.t.t CDR''s zijn CDRW''s wel begrensd op brandsnelheid. Maar als jij met 8x ingesteld een 1-4x brand dan zal hij gewoon op 4x branden.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Da''s onzin. Ik heb hier Philips Siver Premiums liggen met 8x er op die prima op 12 speed te branden zijn (ik doe namelijk niets anders).Op dinsdag 01 mei 2001 21:34 schreef Daimonet het volgende:
je kunt niet hoger als de aangegeven snelheid op de cd branden. je hebt ook 4 x cdr''s die je niet op 12x kan branden.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
bij mij werkte het nie
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Pagina: 1