De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dank je wel,
Evert.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
In de manual stond dat ik DMA moest aanzetten. Het probleem is dat het niet in de properties (Device Manager) v/d DVD speler te vinden is.
Waar ik wel iets degelijks zag staan was bij mijn IDE channel properties.
Maar daar stond alles al op DMA ingesteld.
Zie ik iets over ''t hoofd?
Alleen AGP drivers geïnstalleerd.
Ik check zo zelf wel voor andere drivers bij ALi.....