[BC3] DVD speler

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,

Ik heb een dvd speler, LG DRD8120B en ik wil er voor het eerst een DVD-film op afspelen. Nu krijg ik een haperig effect, zowel het geluid als het beeld. Waaraan zou dit kunnen liggen?

Spec: Win 98 SE, AMD Athlon 1000 Mhz, 128 MB, TNT2 Riva 32 MB.

Bedankt,

Evert.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb je DMA wel aan?

• BC3 Victim
Inderdaad, dat was het probleem. Voor mijn begrip, wat is DMA?

Dank je wel,

Evert.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Gamer

Electrified

direct memory acces.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• BC3 Victim
Dit probleem heb ik ook.

In de manual stond dat ik DMA moest aanzetten. Het probleem is dat het niet in de properties (Device Manager) v/d DVD speler te vinden is.

Waar ik wel iets degelijks zag staan was bij mijn IDE channel properties.
Maar daar stond alles al op DMA ingesteld.

Zie ik iets over ''t hoofd? :?

• BC3 Victim
*BUMP*

aub een reactie/hint.....

Verwijderd

via drivers geinstalleerd?

of geen dma support op je mobo?

welk mobo heb je?

• BC3 Victim
Asus A7A266 met ALi chipset.
Alleen AGP drivers geïnstalleerd.

Ik check zo zelf wel voor andere drivers bij ALi.....

Pagina: 1