[BC3] Beste rewritable cd. (heb gezocht)

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wat is de beste rewritable cd volgens jullie en bij welke van de grote warenhuizen is die verkrijgbaar

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef mij maar plextor, volgens mij is die ook het beste getest in de..... (kweet het zo nie mee, voor de beginners in iedergeval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:39
Je bedoelt toch geen brander, maar gewoon cd-rw media? :)

Met Philips heb ik nog nooit problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Ja ik bedoelde rewritable cd.
Omdat ik bij mijn brander een rewr cd kreeg, maar die had ik ergens neergelegd in een hoesje en daar is een kras opgekomen.

Dus ik zoek nu een nieuwe.

Waar is die philips te krijgen bij welk groot warenhuis

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps.....sorry....

verkeerd gelezen, zelf gebruik ik meestal philips, ik heb nooit uitvallers gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik ken niet alle merken, maar Philips en Verbatim werken prima bij mij.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip: ik weet niet of je lid van de consumentenbond bent, maar misschien dat daar wat in staat. er staat wel een verslag van gewone cd-r''s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Maar bij welk groot warenhuis is die philips nu verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op de PC Dumpdag Philips high speed CDRW ''s gekocht,branden op 10* maar kostte wel 8,- per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 12:45 schreef Evil_E het volgende:
Maar bij welk groot warenhuis is die philips nu verkrijgbaar
moet het een warenhuis zijn ?, ik ga altijd na de normale computerzaak. die heeft het meestal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Maar de normale computerzaken bij mij in de buurt zijn Norrod, Dynabyte, Vobis, Memo, daar hebben ze ze allemaal niet, dus dacht ik, vraag maar naar grote warenhuizen, die zitten in heel nederland en daar weet iedereen wat van af (kom trouwens uit zwolle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 12:34 schreef Evil_E het volgende:
...en bij welke van de grote warenhuizen is die verkrijgbaar
Dat wil ik ook wel es ff weten, want ik loop ook elke keer voor nix een winkel binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Op dinsdag 01 mei 2001 12:52 schreef Evil_E het volgende:
Maar de normale computerzaken bij mij in de buurt zijn Norrod, Dynabyte, Vobis, Memo, daar hebben ze ze allemaal niet, dus dacht ik, vraag maar naar grote warenhuizen, die zitten in heel nederland en daar weet iedereen wat van af (kom trouwens uit zwolle)
Jij komt dus uit Zwolle :) ?

Bij NoRRoD kom ik ook vaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
Maar weet je dan ook misschien waar die philips rewritables te koop zijn en waar zit je trouwens op school. (welk mbo en waar in zwolle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BC3 Victim
De branders van Yamaha zijn heel erg snel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 01 mei 2001 17:21 schreef Kev0867 het volgende:
De branders van Yamaha zijn heel erg snel:)
je maakt de zelfde fout als mij in mijn eerste posting van deze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Yamaha Cdrw (High Speed)
Sony cdrw
Philips cdrw

Daar heb ik allemaal n.p. mee..

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij opussupplies.nl hebben ze best media 10x cdrws voor 3 gulden per stuk :)

En das dus heel goedkoop want normaal betaal je voor 10x cdrws al gauw 9 gulden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Philips
TDK

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Stef-
  • Laatst online: 14:46

-Stef-

Slainthe!

Jammer dat de huidige CDRW''s nog steeds uitermate onbetrouwbaar zijn. Gebruik voor waardevolle data dan ook altijd (kwaliteit) CDR''s. De Plextor CDRW (is van Ricoh) die ik bij mijn brander kreeg echter bevalt mij nog steeds goed. Verder zou ik, zoals eerder deze draad is vermeld, via Opussupplies voor de duurdere gaan. Bovendien zijn deze highspeed en niets is zo irritant dan wanneer je gewend bent op 12 speed te branden en je ineens een trage 4 speed CDRW van data moet voorzien. :(

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik had een phillips cdrw4x gekregen bij de aanschaf van m''n (vorige brander) 3610.

Normaal gesproken werkt het prima. Maar na een paar keer overburnen kwam het laagje langs de randen los.... had ik niet verwacht van phillips....

Maar had ook andere merken (lees cheape) gekocht, en die zijn dus absoluut niet betrouwbaar.... een paar vcds gebrand. En near the end veel skipgevallen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:15

spok9

Groen...

Ik gebruik die van Philips, nadeeltje is dat ze op max 4 speed kunnen branden :(

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Welke cd-rewritable voor jou het beste is, hangt ervan af wat je ermee wil opslaan en vooral welke brander je hebt..

Ik heb bijvoorbeeld heel goede ervaringen met Philips cd''s voor audio, voor data lijken de cd''s in mijn Yamaha 4416E wat minder kieskeurig te zijn..

Probeer er een paar uit, leen er wat van vrienden enzo, tot je iets vindt dat voor jou goed werkt en betaalbaar is.. Succes!
Pagina: 1