De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Met Philips heb ik nog nooit problemen gehad.
Omdat ik bij mijn brander een rewr cd kreeg, maar die had ik ergens neergelegd in een hoesje en daar is een kras opgekomen.
Dus ik zoek nu een nieuwe.
Waar is die philips te krijgen bij welk groot warenhuis
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
verkeerd gelezen, zelf gebruik ik meestal philips, ik heb nooit uitvallers gehad.
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
moet het een warenhuis zijn ?, ik ga altijd na de normale computerzaak. die heeft het meestal wel.Op dinsdag 01 mei 2001 12:45 schreef Evil_E het volgende:
Maar bij welk groot warenhuis is die philips nu verkrijgbaar
Verwijderd
Dat wil ik ook wel es ff weten, want ik loop ook elke keer voor nix een winkel binnenOp dinsdag 01 mei 2001 12:34 schreef Evil_E het volgende:
...en bij welke van de grote warenhuizen is die verkrijgbaar
Jij komt dus uit ZwolleOp dinsdag 01 mei 2001 12:52 schreef Evil_E het volgende:
Maar de normale computerzaken bij mij in de buurt zijn Norrod, Dynabyte, Vobis, Memo, daar hebben ze ze allemaal niet, dus dacht ik, vraag maar naar grote warenhuizen, die zitten in heel nederland en daar weet iedereen wat van af (kom trouwens uit zwolle)
Bij NoRRoD kom ik ook vaak
Verwijderd
je maakt de zelfde fout als mij in mijn eerste posting van deze vraagOp dinsdag 01 mei 2001 17:21 schreef Kev0867 het volgende:
De branders van Yamaha zijn heel erg snel:)
Sony cdrw
Philips cdrw
Daar heb ik allemaal n.p. mee..
Verwijderd
En das dus heel goedkoop want normaal betaal je voor 10x cdrws al gauw 9 gulden.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Normaal gesproken werkt het prima. Maar na een paar keer overburnen kwam het laagje langs de randen los.... had ik niet verwacht van phillips....
Maar had ook andere merken (lees cheape) gekocht, en die zijn dus absoluut niet betrouwbaar.... een paar vcds gebrand. En near the end veel skipgevallen.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ik heb bijvoorbeeld heel goede ervaringen met Philips cd''s voor audio, voor data lijken de cd''s in mijn Yamaha 4416E wat minder kieskeurig te zijn..
Probeer er een paar uit, leen er wat van vrienden enzo, tot je iets vindt dat voor jou goed werkt en betaalbaar is.. Succes!