Toon posts:

[BC3] Samsung 8/4/32; tik in audio cd''s

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een kameraad van mee heeft constant tikjes of andere fouten op de audio cd''s die hij met z''n samsung 8/4/32 brand. Het maakt niet of hij nou op 4,6 of 8 speed brand en ook niet welke merk cd-r''s. Hij heeft een duron 700 (met msi k7t pro/2) systeem en draait win98se met nero 5.0.4.8. Hij brand niet on the fly. Wat is hier het probleem?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
had ik ook met een Sony CRX100E, op magische wijze is het verdwenen... nooit meer gehad
(ik heb alleen nog Easy Cd Creator 4 gebruikt voor audio) :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik brand tegenwoordig ook gewoon 8x maar heb ooit geleerd en vaak genoeg gelezen dat je maar beter op 2x kunt branden. Probeer het eens. Op een oude Yamaha had ik ''t ook. 8x nee 4x nee en 2x perfect.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen