-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
ze bufferen net zoals cd-rom spelers naar het gewone geheugen. dat hij gaat haperen komt doordat het een gare speler is, of je hebt dma niet aangezet.
Hmmm, wat noem je een gare speler? Het is van het merk Sony, niet echt de slechtste lijkt me.
Maar ik kan er niet een extra buffer bijgooien?
Maar ik kan er niet een extra buffer bijgooien?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
als het goed is staat de buffer in windhoos al voluit. die spelers zelf hebben weinig/geen buffer en die zijn ook niet uit te breiden.
dus ffe je dma instelling sjekken, of er mee terug gaan.
dus ffe je dma instelling sjekken, of er mee terug gaan.
Check de instellingen van je software eens... misschien heb je daar dingen aan of uit staan die er voor zorgen dat je playback hapert.
Misschien ligt het ook wel aan de rest van je hardware. Als je bijvoorbeeld geen DVD acceleratie kaart hebt, of als jouw gewone videokaart geen DVD acceleratie heeft, dan kan je beeld nog wel eens gaan schokken.
Misschien ligt het ook wel aan de rest van je hardware. Als je bijvoorbeeld geen DVD acceleratie kaart hebt, of als jouw gewone videokaart geen DVD acceleratie heeft, dan kan je beeld nog wel eens gaan schokken.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Ik heb ook probs met mijn dvd-speler (een 2x Pioneer). Ik heb alleen meestal problemen als ik wat "oudere" dvd''s gehuurd heb. Ik heb een dvd-decoderkaart en een redelijke hoeveelheid memory. Het lijkt er op dat ie sommige (beschadigde) stukken niet goed/snel kan lezen....
Zou ik met een nieuwere dvd-rom minder probs hebben? Het lijkt mij van wel, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Zou ik met een nieuwere dvd-rom minder probs hebben? Het lijkt mij van wel, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Pagina: 1