Toon posts:

[BC3] een gekke brander

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn brander was kapot in twee weken tijd en ben naar de zaak gegaan waar ik hem heb gekocht en kreeg een nieuwe mee
maar nu doe hij af en toe zij zig zelf aan en uit schakelen en befries mij monitor even en als ik de la open laat sluit hij hem zelf
kan het komen omdat ik hem op mijn ata 100 heb aan gesloten dit word eritand zeg
nu 5x mijn beeld befrorren onder het typen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
mik hem eens op een standaard IDE controller, en schakel de DMA op de brander uit,

grtz

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Op maandag 30 april 2001 00:13 schreef SilentShadow het volgende:
mik hem eens op een standaard IDE controller, en schakel de DMA op de brander uit,

grtz
Had last van hetzelfde probleem, maar na het bovenstaande gedaan te hebben, was het over:P

* sjaakie z''n bakkerijtje gaat vrolijk door>:)

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:04

FutureCow

(C) FutureCow

je kunt het best je Brander op een ander IDE controller hebben dan je Cd-ROM speler het liefst dus helemaal alleen en dan zet je je CD-ROM samen met je HD op een ander IDE controller

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een a7v dus allen cd/brander/hardisk zitten appart op een kontroller en niet zamen op een kabel

Verwijderd

Slikkers horen op een non-raid mobo-chipset controller thuis. Harddisken passen op alle controllers. DMA zet je liefst uit als je problemen hebt.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url]
>> Verplaatst :)
Pagina: 1