Help dat ding word als scsi weergegeven en het is toch echt een ide. ook wil nero er niet op fikken winoncd 3.8 wil er wel op fikken hoe kan dat nou en hoe los ik dit op want ik kan ook geen dma aanzetten in me system hardware. of moet dat ergens anders ik draai onder win2k op een 800mhz p3 asus cusl2-c.
Driver update
Wel vaag....
Ik ben toch malle pietje niet!
Als je hem aangesloten hebt op een IDE connector, de IDE versie.
"Commercie kills the scene" - I-f
Heb wel hetzelfde probleem gehad met een externe HP fikker.
Die moest ik aan sluiten op de printerpoort en die werd gezien als een SCSI apparaat terwijl het gewoon een IDE brander met een kastje eromheen is.
Heb de firmware geupgrade maar er veranderde niks. Heb met er toen maar bij neer gelegd want hij deed/doet het gewoon.
If it ain''t broke, don''t fix it!
Die moest ik aan sluiten op de printerpoort en die werd gezien als een SCSI apparaat terwijl het gewoon een IDE brander met een kastje eromheen is.
Heb de firmware geupgrade maar er veranderde niks. Heb met er toen maar bij neer gelegd want hij deed/doet het gewoon.
If it ain''t broke, don''t fix it!
Heb je dat ding aan je RAID-contoller gehangen? If So, sommige controllers zoals die Promise dingen (weet niet of dat voor Hotrod achtigen ook geldt) worden door het OS behandeld als SCSI adapters. Kans is dan aanwezig dat het OS dan ook denkt dat een SCSI apparaat er aan hangt. Probleem zal in zo''n geval bij de RAID-controller driver liggen.
Of je hangt je CDR aan een normale IDE poort.
Of je hangt je CDR aan een normale IDE poort.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
zou best is kunnen dat ie aan de uata100 poort hangt van Intel. zal een kijken wel een goeie tip maar of dat dus ook voor intel chippies geld vraag ik me af... maar het is broke want nero kan er niet mee fikken. das het vage.....
Verwijderd
Je hebt waarschijnlijk de VIA 4in1 4.28 installed en dan ziet windows alles wat IDE is als scsi. Oplossing: 4.29 installen
Pagina: 1