De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb daar ook eens last van gehad, moest toen even de bios van mijn moederboard flashen en toen werkte het wel.
• Ga je BIOS is in en zet het bijbehorende IDE-kanaal op auto-detect.
1. Op een floppy past 1,38 Mb...Op zondag 29 april 2001 20:01 schreef Steven_NL het volgende:
• Op een floppie past 1.44, dus wat is het probleem?
• Ga je BIOS is in en zet het bijbehorende IDE-kanaal op auto-detect.
2. Zou die zo stom zijn?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
met een PIII 450 erop
ik weet niet hoor maar elke flop die ik probeer kan maar 1,38mb op ik ben toch niet achterlijk ofzo?Op zondag 29 april 2001 20:07 schreef GaMbiNo het volgende:
[..]
1. Op een floppy past 1,38 Mb...
2. Zou die zo stom zijn?
Drom....Op zondag 29 april 2001 20:15 schreef allure het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar elke flop die ik probeer kan maar 1,38mb op ik ben toch niet achterlijk ofzo?
Verwijderd
Misschien es een bios upgrade proberen? Zo kreeg ik ook voor mekaar dat m''n oude ASUS P5a toch nog een 45 gig hd detecteert.Op zondag 29 april 2001 19:57 schreef allure het volgende:
m`n bios ziet de schijf niet??
Neuh, dat ben ikOp zondag 29 april 2001 20:15 schreef allure het volgende:
[..]
ik weet niet hoor maar elke flop die ik probeer kan maar 1,38mb op ik ben toch niet achterlijk ofzo?