De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als ik een firmware heb van 1.12, moet ik dan een patch zoeken die specifiek gemaakt is voor 1.12 of kan ik bivoorbeeld ook 1.32 gebruiken ? Ik heb het internet afgezocht maar heb niks kunnen vinden voor firmware 1.12.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat zou ik niet doen, als het fout gaat kan je vaak je speler naar de prullenbak verwijzen...Op zondag 29 april 2001 19:55 schreef LeonXtreme2001 het volgende:
Als ik een firmware heb van 1.12, moet ik dan een patch zoeken die specifiek gemaakt is voor 1.12 of kan ik bivoorbeeld ook 1.32 gebruiken ? Ik heb het internet afgezocht maar heb niks kunnen vinden voor firmware 1.12.
Je moet firmware zoeken voor de goede drive, versie maakt niet uit.
Ik had eerst een oude versie en die heb ik geupdate met de nieuwste versie (die regiovrij gepatched is)
Ik had eerst een oude versie en die heb ik geupdate met de nieuwste versie (die regiovrij gepatched is)
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Kun je hem niet eerst upgraden naar een hogere versie (dus een update van Pioneer).
Kan nergens een update vinden voor firmware 1.12.
De overige allemaal wel zo''n beetje.
And The Only One
Je moet gewoon de nieuwste gepatchte update pakken... Op deze manier upgrade je naar de nieuwste firmware, deze firmware is door derden zodanig aangepast dat de regiocode verwijderd is.Op zondag 29 april 2001 23:09 schreef Diamon het volgende:
Kun je hem niet eerst upgraden naar een hogere versie (dus een update van Pioneer).
Je hoeft dus niet eerst te upgraden naar een originele versie van de nieuwste firmware.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
uhm als je nou een regiogelokte drive rpc 2 hebt kan je hem dan zonder probs een rpc1 fireware er overzetten ??
Dat kan maar dan is ie volgens mij weer gelocked!Op maandag 30 april 2001 09:34 schreef Flupse het volgende:
uhm als je nou een regiogelokte drive rpc 2 hebt kan je hem dan zonder probs een rpc1 fireware er overzetten ??
RPC-1 = Region free drive
RPC-2 = Region locked drive
hij is toch gelockted als je dan die rpc-1 wordt ie dan toch regio free?
of niet?
RPC-2 = Region locked drive
hij is toch gelockted als je dan die rpc-1 wordt ie dan toch regio free?
of niet?
Kijk maar eens op deze pagina: www.digital-digest.com/dvd/support/region.html. Daar kun je info vinden over het regio vrij maken van je drive. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor.
Pagina: 1