[BC3] HD kraakt

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een IBM Deskstar 60GXP 40Gb (made in hungary).
Ik opende net ongeveer 40 windows in Internet explorer en toen liep mijn computer vast. De harddisk ging een krakend en krassend geluid maken een paar keer. Toen ff met ALT CTRL DEL internet explorer afgesloten en nu doet alles het weer. Ik wil alleen weten of ik mijn HD beschadigd heb en of dat slecht was voor m''n HD

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:16
Gelijk terugbrengen en belangrijke gegevens back-uppen

• BC3 Victim
Yo relaxed , ik zei dat alles het nog doet, waarom zou ik hem dan terugmoeten brengen. Er kan toch niets gebeurt zijn? Of wel??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Is dit alleen met die IBM''s zo of met alle HD''s?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Nu doet de harddisk het nog, maar de kans is nu zeer groot dat hij heel snel stuk is.
Dus, snel al je gegevens backuppen en terug gaan naar de winkel.

• Bulldog
  • Niet online
Op zondag 29 april 2001 17:58 schreef Dave_ het volgende:
Is dit alleen met die IBM''s zo of met alle HD''s?
Op zich maakt IBM goede harddisken. Maar het kan met elk merk gebeuren, fabrieksfoutje.

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 13:16
Niet nadenken meteen hd terugbrengen.

Verwijderd

ik heb hetzelfde gehad, nou, niet met 40 explorers maar wel het krassende geluid, na 3 of 4 dagen kreeg ik om de 5 minuten een bluescreen, na 7 dagen was het finito

• BC3 Victim
M''n HD komt bij Eynstein vandaan, als ik hem opstuur krijg ik zeker een nieuwe IBM en dan kan ik hem na een paar maanden weer wegdonderen.
Wat zijn wel goeie schijven? Maxtors?

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 29 april 2001 18:05 schreef Dave_ het volgende:

Ja

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• BC3 Victim
In ieder geval, ik heb al backup gemaakt, en hij doet het nog steeds dus ik wacht wel met opsturen

• Sequence
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

kheb het zelf ook wel gehad, is idd het einde van je schijf (dan wel bijna ;()

quantum fireball is ook goeie schijf trouwens, heb ik nu :P

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
ik heb 5 weken geleden mijn IBM HD opgestuurd en die heeft reisje naar ierland gemaakt, binnen 1 krijg ik nieuwe volgens leverancier, duurt wel lang zo met die leverproblemen ;(

dus let op waar je hem heen stuurt!

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

• BC3 Victim
Bij mij zal het dan wel een eeuw duren want hij moet eerst terug naar eynstein.
Krijg je niet gewoon gelijk een nieuwe?

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04 10:17
Op zondag 29 april 2001 18:05 schreef Dave_ het volgende:
M''n HD komt bij Eynstein vandaan, als ik hem opstuur krijg ik zeker een nieuwe IBM en dan kan ik hem na een paar maanden weer wegdonderen.
Noem een reden waarom ze je laten kiezen welk merk je terug mag hebben..

• BC3 Victim
Ik geef geen reden, ik wilde alleen weten wat i.p.v IBM een betere schijf is.

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-04 11:52
De Maxtor zou ik zeggen...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• BC3 Victim
ik heb de IBM Drive Fitness Test (DFT) advanced test gedaan en die heeft geen problemen gevonden. Misschien heb ik dan geluk gehad en is ie niet beschadigd. Tot nu toe werkt ie nog

Verwijderd

Op zondag 29 april 2001 17:57 schreef Dave_ het volgende:
Yo relaxed , ik zei dat alles het nog doet, waarom zou ik hem dan terugmoeten brengen. Er kan toch niets gebeurt zijn? Of wel??
euh je geeft zelluf ut antwoord al of niet :?
Pagina: 1