[BC3] DVD-speler kwijt

Pagina: 1
Acties:

• Ricochet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-02 13:55

Ricochet

Ing. Vliegtuigvouwkunde

Topicstarter
Ik heb nu win98 opnieuw geinstaleerd. Als ik alle drivers keurig installeer dan ben ik opeens mijn DVD speler kwijt. Erg vervelend als je die wilt gebruiken dus..

Tis een DVD van Aopen, de 9632 omprecies te zijn. Ik zelf vermoed dat het te maken heeft met de drivers van mijn Realtek kaartje aangezien na deze instalatie mijn DVD speler weg was. Hoe kan ik deze deinstaleren en zijn er meer mensen met gelijkwaardige problemen?

Overigens als ik bij system properties kijk dan zegt ie dat het apperaat geen problemen geeft. Kword er een beetje sch**tziek van dat Win98 dit soort apperaten gewoon kan kwijt raken.....

I think, therefor I am.....I think.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eruit rammen en eropnieuw inramme,.. lukt bij mij altijd :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Als je misschien een sblive hebt en de liveware! geinstalleerd hebt, ben je je dvd ook kwijt. klotesoftware

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> [url="/listtopics.php/21"]Opslagmedia & I/O Controllers[/url]
>> Verplaatst :)