De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Lijkt me stug dat die bestaat.
Is Pre-SP2 patch en die brengen ze niet snel in andere taal uit, lijkt me.
Is Pre-SP2 patch en die brengen ze niet snel in andere taal uit, lijkt me.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Blijkbaar...
Maja, heb net die busmaster drivers eens geinstalleerd en ding vond nu toch udma channel stuff.
Direct eens testen, maar duurt telkens 5 min
Maja, heb net die busmaster drivers eens geinstalleerd en ding vond nu toch udma channel stuff.
Direct eens testen, maar duurt telkens 5 min
Damnit, nu vind em telkens bij startup dus een "VIA BM ultra dma channel"
en vraagt voor drivers, maar vind er niet echt
neemt telekens oem11.inf, maar bij volgende boot weer hetzelfde
any ideas ?
en vraagt voor drivers, maar vind er niet echt
neemt telekens oem11.inf, maar bij volgende boot weer hetzelfde
any ideas ?