[BC3] PIONEER dvd 105S

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Even klein vraagje, als ik m''n pc opstart en in dat eerste bootscherm van de bios mijn Pioneer DVD 105s zie staan, staat er nog wat achter
Pioneer DVD 105s E0.12 22(zoiets)
Ik dacht dat ik dat schuingedrukte niet had eerst. Hoort dit zo te zijn of niet, misschien verbeeld ik me wat.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
kan iemand die een 105s heeft het ff checken, ik wil het ff weten

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Ik heb de 10/40 IDE Slot-in (ik dacht dat dat 105s was), maar ik heb het nog nooit gezien... heb de nieuwste officiele firmware en een nog nieuwere regiovrije firmware gehad.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03

Yucko

One clown to rule them all !

nee .. dat is de 104S (ik had een 10/40x slot-in van Aopen, maar na een bios downgrade een regiocode vrije Pioneer 104S) >:)

edit:

De 105S = toch een 16/40 als ik het goed had

[edit2]
bij mij staat er nog 0123 achter, wat staat voor bios versie 1.23. Was eerst een hogere versie.
[/edit2]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• BC3 Victim
maar bij jullie staat niets achter 105s of 104s?
Bij mij namelijk wel en als ik me niet vergis stond dat er eerst niet

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

er staat wel nog zo''n code achter ja...
maar niet schuingedrukt >:)

Professioneel Hyves-weigeraar

• BC3 Victim
Ok dan verbeeldde ik me wat. Ik weet nu dat het zo hoort. Het staat bij mij ook niet schijn gedrukt maar om even aan te geven wat ik bedoelde maakte ik het cursief.

Verwijderd

ooh dat is gewoon je biosversie van je drive (firmware) sommige mobo biossen laten dat zien andere niet , OPGELOST
Pagina: 1