De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Professioneel Hyves-weigeraar
De 105S = toch een 16/40 als ik het goed had
[edit2]
bij mij staat er nog 0123 achter, wat staat voor bios versie 1.23. Was eerst een hogere versie.
[/edit2]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Bij mij namelijk wel en als ik me niet vergis stond dat er eerst niet
maar niet schuingedrukt
Professioneel Hyves-weigeraar
Verwijderd