Ik heb een 20gig WD en een 45gig IBM (ja hij doet het nog), maar ik zou als nieuwe schijf toch echt weer een IBM kopen -> still + sneller
Gr:):)tZZ
Gr:):)tZZ
Verwijderd
seagate kan je ook kopen hoor
ik heb een keer een maxter gekocht
2x 20g ze zijn erg stil maar er is al een overleden bij mij in twee weken tijd dus maar omgerolen voor een seagate maakt wel een takke herie maar dan weet je wel dat hij het doet
ik heb een keer een maxter gekocht
2x 20g ze zijn erg stil maar er is al een overleden bij mij in twee weken tijd dus maar omgerolen voor een seagate maakt wel een takke herie maar dan weet je wel dat hij het doet
Zal ik ''m kopen of niet? Hij is goedkoop. En wil ''n niet zo lang gebruiken. Moeite waard om WD te kopen?? Of maar beter IBM?
WD rulezzz bigtime!!!!!!!!!!!!!!
''t is dat ik die Seagates goedkoop kon krijgen (check below) anders had ik WD''s gehaald!!!!
''t is dat ik die Seagates goedkoop kon krijgen (check below) anders had ik WD''s gehaald!!!!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
zou hem kopen als ik jou was, ja.
maar ik ben eppo en ik heb een maxtor, 2 seagate, een quantum en een ibm
helaas geen wd.
maar ik ben eppo en ik heb een maxtor, 2 seagate, een quantum en een ibm
helaas geen wd.
ik heb een WD 20 gig 7200rpm
lekker schijfje

Go for it
(3 jaar garantie, en ze zeuren niet bij garantielclaim)
lekker schijfje
Go for it
(3 jaar garantie, en ze zeuren niet bij garantielclaim)
met papier mache kun je alles maken!!
Ik zit te twijfelen of ik die WD 20 moet halen of maar doorsparen voor een IBM. Waarom zijn er eigenlijk zo weinig mensen met een WD? Duur zijn ze in ieder geval niet.
IBM is ongeveer zelfde kwaliteit als WD
Duzz
Duzz
met papier mache kun je alles maken!!
Is die WD stil?? Hou niet zo van ratelende hd''s
Mijn 1.6 GB WDC iig wel 
WD = IBM techniek, oftewel zit wel snor. En laatst (laatst
) in een test van www.hardwareinfo.net kwam de WDC er ook prima vanaf (samen met IBM de keus bij IDE schijven)
WD = IBM techniek, oftewel zit wel snor. En laatst (laatst
Verwijderd
Ik heb ook een WD 20gb 7200rpm Werkt perfect. Eindelijk een WD schijf die niet zo kraakt
verder alleen maar goede ervaringen ermee, nooit problemen.
Pagina: 1