[BC3] Vraagjes over DVD & CDrw

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen met DVD en CDrw maar er is mij verteld dat als je een DVD speler hebt en een videokaart met tvout(wat de bedoeling is) en dan dvd''s gaat kijken op de tv je een breedbeeld moet hebben anders krijg je geen goed beeld. :?
Is dit waar of kan je ook dvd''s kijken op een "verouderde" tv?
Ik hoorde ook dat als je een DVD speler hebt en een CDrw (ik wil een Plex 16/10/40) dat cd''s mislukken omdat er fouten komen door de dvd''s. is dit echt zo of is dit een fabeltje?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:43
''t Werkt bij mij allemaal best op een "verouderde" TV en ik heb ook geen problemen met branden...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Je kan duz goed en duidelijk dvd''s kijken met de tv-out (wij krijgen zo''n zender en ontvaner en geen kabeltje) op een 4:3 tv?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

ja, heb ik ook, is geen probleem

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van Hardware Algemeen naar het Opslagmedia & I/O Controllers forum.