De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, staat aan. Maar moet dit geen UltraDma zijn. Is bij mijn DVD wel het geval ?Op zaterdag 28 april 2001 15:52 schreef Psycho_Dad het volgende:
Kijk eens of de DMA modus aan staat in Windows
Heb trouwens ook al de Microsoft-patch uitgevoerd!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Zal een verder kijken.
Ik heb de 3.11 IDE Busmaster drivers bij ViaHardware.com gedownload.
Getracht die te installeren. Loopt echter niet lekker (setup blijft hangen). Na herstart blijven uiteindelijk twee SCSI/Raid controllers over ipv een primary/secondary IDE channel (die zijn er wel maar disabled).
De twee SCSI/Raid controllers kan ik NIET verwijderen om de IDE channels te activeren.
Ook de via 4-in-1 drivers laten zich niet installeren.
Toch doet m''n pc''tje het
Wie weet wat te doen ?
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Hoe bedoel je ?Op zondag 29 april 2001 00:49 schreef gamertothemax het volgende:
domme vraag misschien, die hd zit toch aangesloten op je oranje ide bus ?
Er zit niks oranje op mijn mobo of mijn HDD.
Ik gebruik de juiste kabel met de bedoelde kleuren (blauw op mobo, zwart op HDD).
Explain !
sorry, verkeerd gelezen, dacht dat je en abit kt7 a RAID versie had.Op zondag 29 april 2001 00:49 schreef gamertothemax het volgende:
domme vraag misschien, die hd zit toch aangesloten op je oranje ide bus ?
sorry, my mistake
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
Waarmee meet je die snelheid? Met welk proggie en waar kan ik die krijgen??Op zaterdag 28 april 2001 17:48 schreef Psycho_Dad het volgende:
Raar ik heb 2 IBM DTLA 30730 staan op die komen alle twee bij de 27mb en meer p/sec.
Zal een verder kijken.
Verwijderd
Download hem hier
Verwijderd
Sisoft Sandra 2001 crasht elke keer als ik probeer de HD te benchmarken, die kan ik je helaas niet laten zien
HDTach 2.61, via 4.30 + ZTb01

IDE UDMA Setting Windows2000 via 4.30 + ZTb01

Volgens mij heb je je kabeltjes wel goed zitten, misschien is nieuwe installatie van windows of een bios-update een optie?
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ben al eerder overgestapt van WinMe naar Win2K vanwege de stabiliteit.
Zo zie je maar, life is all about priorities.
Heb nu een score van bijna 20.000 bij de Drives Benchmark van SiSoft sandra op mijn 5.400 RPM Drive.
Is dat in orde
Wie het beter kan geef aub tips om het te verhogen !