Ik heb een IBM 45 giga die ik in nov ''00 heb gekocht.. Nooit problemen meegehad tot gister.. Hij rattelde op een andere manier dan hij altijd deed.. Hij is meteen ook een stuk trager geworden.. w2k is al een paar keer gecrasht.. Ik heb de DFT gedaan maar die heeft geen fouten gevonden.. Vandaag heb ik ook de hele tijd problemen gehad.. En ik heb geen nieuwe software deze week geinstalleerd.. Ik denk dat het een puur hardware matig probleem in de harddisk is .. En omdat het een IBM is heb ik ook geen vertrouwen meer in die schijf (ik heb wel vertrouwen in mijn 15 giga van IBM)
Als de problemen dit weekend aanhouden neem ik dinsdag contact op met IBM nederland omdat ik het bonnetje kwijt ben.. Dus ik ga gebruik maken van mijn fabrieks garantie.. Maar hoe gaat zoiets in werking.. Moet ik de harddisk per post opsturen en hoe lang duurt het voordat ik weer een schijf terug heb.. Kan ik een andere GXP75 drive weigeren omdat ze zo''n grote uitval hebben.. En zoja, Is de GXP60 dan wel een betrouwbare harddisk..
Als de problemen dit weekend aanhouden neem ik dinsdag contact op met IBM nederland omdat ik het bonnetje kwijt ben.. Dus ik ga gebruik maken van mijn fabrieks garantie.. Maar hoe gaat zoiets in werking.. Moet ik de harddisk per post opsturen en hoe lang duurt het voordat ik weer een schijf terug heb.. Kan ik een andere GXP75 drive weigeren omdat ze zo''n grote uitval hebben.. En zoja, Is de GXP60 dan wel een betrouwbare harddisk..