Toon posts:

[BC3] cd-rewritables niet goed leesbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een (belangrijk) cdtje (CDRW) , ik kan wel gewoon de dirs bekijken maar als ik de files wil kopieren krijg ik een foutmelding. Ik denk dat de cdspeler te snel gaat of zo. heeft iemand hier een oplossing voor?

Verwijderd

Lezen in de brander zelf...

Verwijderd

Topicstarter
uiteraard al geprobeerd, zelfde geval. brander is een Liteon 12x12x32...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:50
Op vrijdag 27 april 2001 20:56 schreef snnasss het volgende:
Lezen in de brander zelf...
idd, als dat ook niet werkt, heb je een verkeerd gebrande cdrw :(:(

heb ik ook wel es, dan kun je wel door de dirs heenlopen, maar copieren, ho maar :(

Het is ook nog mogelijk dat hij gewoon vuil is..maak hem voor de zekerheid ff schoon:)

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
ik had hetzelfde met een CDRW van mij , kon bestanden niet meer lezen. terwijl alles er wel intact uitzag.

je moet BLINDREAD ff downloaden en daarmee de CD dumpen in een ISO bestand, vervolgens kun je met ISOBuster dat ISO file weer uitpakken en zo heb je de files die je wilt hebben weer goed op je schijf staan :D

http://www.blindread.com

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Verwijderd

Topicstarter
Hij is ''m nu aan het inlezen, ziet er goed uit! Bedankt voor de hulp, was een belangrijke cd :)

Verwijderd

Da''s wel een goede tip!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:22
as we are speaking ben ik zelf een andere defecte CD-ROM ook aan het lezen met BR. :)
note: op een zeker moment komt ie bij de foute sectoren en dan gaat ie vanzelf langzamer, dan zie je hem ook tellen bad sector nogwat & nogwat..

wat doet proggie dus eigenlijk doet is net zo lang de CD terug scratchen (>:)) totdat hij die sector helemaal heeft gelezen en dan gaat ie weer verder..

het kan trouwens ook voorkomen dat ie op een gegeven moment stil gaat staan en vast slaat (bij een HELE slechte CD), maar dan geeft ie zelf aan dat je ff je laatje open moet doen en weer dicht doen en dan kan die weer verder ... 8-)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Pagina: 1