Toon posts:

[BC3] DvD-Rom Probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pa''s HiTachi DvD-Rom GD-2500 wijgert DvD Films te lezen

in het begin deed hij het wel maar het zit zo

hij kocht zo''n prefixed packardbell geval en daar kregen wij eeen DvD Spel bij genaamt "blade"die deed het gewoon maar toen hebben we de packard bell fixed windows van mijn pa''s pc gehaalt en er win2k opgezet maar nu wil de DvD speler geen films draaien

De DvD rom staat in de lijst met compatible shit van win2k

maar nu komt het gekke op de DvD van "the Matrix" staan web features en die kunnen we wel lezen dus ik dacht driver probleempje maar als ik op de site van Hitachi kijk staat er bij de driver voor win2k

===================================

DVD-ROM Drives

HITDVD.EXE [55k]

DOS/ Win 3.x driver for all Hitachi DVD-ROM drives

HITDVD.ZIP [32k]

ZIP file of the above

Note: This driver is required for DOS/Win 3.x.
Please use the standard driver supplied in Windows 9x/NT/2000/ME.

=================================

kan iemand mij helpen met dit probleem graag

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het probleem met grote pc merken is dat ze hun eigen windows hebben (met alle ineens in). je kan deze windows dus niet zomaar vervangen door een andere. Kijk eerst eens op het net of je drivers vindt voor W2K en doe dan pas de update.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
we hebben de windows al verwijdert en vervangen met win2k maar zoals je ziet zou hij het moeten doen met de standaart win2k drivers

• BC3 Victim
Sorry hoor, maar in standaard drivers geloof ik niet

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik ook niet en op de hitachi site staan alleen drivers voor win98 etc.

• BC3 Victim
Evert prutser kom jij uit zeewolde ??

• BC3 Victim
Btw probeer service pack 1 te downloaden helpt vaak wel... Heeft je dvd speler het trouwens al wel eens gedaan ???

• BC3 Victim
Sorry hoor, maar in standaard drivers geloof ik niet

• BC3 Victim
Sorry, niet de boedoeling (back button wou niet meer meewerken:))

Verwijderd

Topicstarter
Jah thomas

en die service pack staat eral op

Verwijderd

Topicstarter
tjah mischien weet iemand van jullie waar ik drivers zou kunnen vinden ?

• BC3 Victim
Op vrijdag 27 april 2001 14:47 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
tjah mischien weet iemand van jullie waar ik drivers zou kunnen vinden ?
Probeer gewoon www.HiTachi.com

Verwijderd

Misschien een SOFT DVD speler als powerDVD installeren! :D

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:47
Misschien regio-code instellen :?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb regio 2 ingesteld dat is nederland en het is ook een regio2 DVD

Oei Thomas op hitachi.com staan geen drivers ervoor

Verwijderd

FF serieus, een DVD ROM heeft ofwel een hardwarematige decoder nodig (MPEG kaartje) Of een softwarematige decoder PowerDVD, WinDVD of iets anders.

Echt waar...

Verwijderd

Topicstarter
dus als ik power DVD of Win DVD installer zou hij het moeten doen ?

Verwijderd

Topicstarter
Urls?

PowerDvD???

WinDvD ???

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik heb trail van WinDvD en ik xie dat dat wel werkt nu ff op fosi ff powerDvD halen

Bedankt allemaal

mzl
Pagina: 1