Weet iemand hoe het komt dat ik met mijn lite-on 12/10/32 alleen maar audio van cd=>cd op 8x kan schrijven? Kheb de nieuwste firmware al geinstalleerd enzo. kheb een asus 8/32 DVD/CD-Rom. Komt het hierdoor?
verkeerde cd-media misschien?
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Wat gebruik je als bron lezer, (CD-ROM /DVD), als deze Digital Audio Extraction ondersteund op een snelheid van bijvoorbeeld 9x dan kan je nooit sneller dan dat branden. De meeste nieuwe CD-ROM spelers zitten max op 12 a 13x, alleen met SCSI interface zijn ze vaak sneller, ik haal zelf met mijn UltraPlex40 (plextor) 24x (top), ik zou audio dus moeten kunnen branden op zo''n 20x, (nog geen branders die dat kunnen) Kijk daar eerst ff naar. Je kan dat in nero zien bij info van je brander, als je een programaatje wil hebben waar je dat realtime kan zien mail ff, dan stuur ik die op. (lelieveld@rhe.nl)
Succes.
Succes.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen