Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
Overburn capaciteit moet je instellen in het tabblad ''expert functies''.
Ik geloof dat de lite-on alleen kan overburnen met de nieuwste firmware, dus die moet je wel hebben.
Volgens een de capacity test van Feurio kunnen die platinum 90 min cd''s tot 92:30 gebrand worden. Of jouw brander dat ook kan is een ander verhaal, misschien dat iemand anders hier dat al geprobeerd heeft.
p.s.
Het schijnt dat Nero 5.5 ook een capacity test uit kan voeren, en die komt als het goed is deze maand nog uit.
Ik geloof dat de lite-on alleen kan overburnen met de nieuwste firmware, dus die moet je wel hebben.
Volgens een de capacity test van Feurio kunnen die platinum 90 min cd''s tot 92:30 gebrand worden. Of jouw brander dat ook kan is een ander verhaal, misschien dat iemand anders hier dat al geprobeerd heeft.
p.s.
Het schijnt dat Nero 5.5 ook een capacity test uit kan voeren, en die komt als het goed is deze maand nog uit.
nieuwste firmware heb ik al
Overburn capaciteit heb ik ook al op 90 gezet
kan deze grander geen 800 MB vol schrijven??
Overburn capaciteit heb ik ook al op 90 gezet
kan deze grander geen 800 MB vol schrijven??
Verwijderd
Waarom probeer je niet gewoon of je kunt branden:?
Niet vergeten disc-at-once aan te vinken.
Die rode en gele markeringen doen helemaal niks. Is gewoon voor weergave op dat balkje onderin. Heeft totaal geen invloed op het branden.
Niet vergeten disc-at-once aan te vinken.
Die rode en gele markeringen doen helemaal niks. Is gewoon voor weergave op dat balkje onderin. Heeft totaal geen invloed op het branden.
branden lukt wel
ik denk dat ik het al weet moet alleen een nieuw 90 min cd kopen
ik had er 1 gekregen maar ik weet niet of dat een nieuw is
nero gaf een foutmelding
iets mat cd is not empty
cd roms herkend die cd ook niet
ik denk dat ik het al weet moet alleen een nieuw 90 min cd kopen
ik had er 1 gekregen maar ik weet niet of dat een nieuw is
nero gaf een foutmelding
iets mat cd is not empty
cd roms herkend die cd ook niet