Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Ik heb de 4x4x24 speed van LG, die doet het al 1,5 jaar heel erg goed!
A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.
wat heb je daar voor betaald ????
Ik ook heb de 4x4x24 van LG.
Ik heb nog nooit problemen met dit ding gehad.
Dit is een goede brander als ik kijk naar de rest.
In mijn ogen zijn ze ook niet duur.
Jij hebt dus iets goeds voor weinig voor dat lage bedrag.
Ik heb hem gehaald, hij doet het tot nu toe goed. Hij word alleen wel herkendd als een 8081b, maar dat maakt niks uit denkik. Verder doet hij Arita, maxell en Traxdata goed. Nog geen 80 minuten of cd-rw geprobeerd.
Ohja, en clonecd loopt vast bij mij, ik heb een paar versies geprobeerd, maar bij het opstarten blijft het proggie hangen. Zou dit incompatibiliteit (wat een kutwoord:(
) kunnen zijn????
Ohja, en clonecd loopt vast bij mij, ik heb een paar versies geprobeerd, maar bij het opstarten blijft het proggie hangen. Zou dit incompatibiliteit (wat een kutwoord:(
Ik heb deze brander. Doet het prima.
G8-)
G8-)
90 minuten doet hij probleemloos, maar heb nog geen 80 minuten geprobeerd (zal ook wel werken denk ik)
Maar voor de rest is het een fijn brandertje (heb hem ook van de mediamarkt)
Maar voor de rest is het een fijn brandertje (heb hem ook van de mediamarkt)
Ik meld me hierbij als zo''n zelfde zeer gelukkige gebruiker. Je kunt er wel vanuit gaan dat zijn opvolgers ook zo goed zijn....Op donderdag 26 april 2001 21:49 schreef bazs2000 het volgende:
Ik ook heb de 4x4x24 van LG.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
heb iemand hier wat meer specs over deze brander? een linkje zou handig zijn. Verder wordt deze brander ondersteund in Nero ?
/dev/null
Ik heb alleen maar gezeik gehad met Nero op m''n W2K systeem. Alles werkt perfekt met Easy Cd Creator, nadat de nodige patches zijn geinstalleerd...
G8-)
G8-)
Verwijderd
Ik heb deze brander in oktober 2000 gekocht voor fl. 360,-. Dit was toen helemaal niet duur, dat is die nu ook niet.
Ik ben er zeer tevreden over. Hij brandt veel verschillende merken cd-r''s van zowel 74 als 80 minuten. Ook cd-rw''s brandt de brander erg goed. Daarnaast brand de brander snel en stabiel op 8 speed. Met clonecd werkt hij inderdaad niet zo goed, is mijn ervaring.
Conclusie: prima brander voor weinig geld. Zeker de moeite waard. Zit er overigens ook nog mooi uit, maar dat is misschien bijzaak.
Ik ben er zeer tevreden over. Hij brandt veel verschillende merken cd-r''s van zowel 74 als 80 minuten. Ook cd-rw''s brandt de brander erg goed. Daarnaast brand de brander snel en stabiel op 8 speed. Met clonecd werkt hij inderdaad niet zo goed, is mijn ervaring.
Conclusie: prima brander voor weinig geld. Zeker de moeite waard. Zit er overigens ook nog mooi uit, maar dat is misschien bijzaak.
Klik hier voor de infoOp vrijdag 27 april 2001 19:24 schreef I_Stealth_I het volgende:
heb iemand hier wat meer specs over deze brander? een linkje zou handig zijn. Verder wordt deze brander ondersteund in Nero ?
Met Nero 5.0.0.3 werkt hij hier perfect
Ziet er zeker niet slecht uit voor die
F 219,-
F 219,-
/dev/null
219 DM toch? Mediamarkt is toch een duitse winkel.Op vrijdag 27 april 2001 22:41 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ziet er zeker niet slecht uit voor die
F 219,-
Engineering
Nee die prijs is gewoon in guldens
Erg goedkoop dus
Erg goedkoop dus
Turn it off and on again.
Thankzzz ... heb m nu gekocht en fikt perfect !!!!
greetzz erik
greetzz erik
Pagina: 1