Toon posts:

[BC3] Wat te doen met demo of kapotte cd''s?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er nog leuke dingen te doen met demo cd''s of lege cd''s? Ik heb mijn hele deur er al mee volgeplakt, en sinds vanmiddag heb ik de gaatjes wat uitgeboord en er een blacklight doorheen gestouwd, maar verder heb ik geen ideeën meer.

Wie weet er trouwens nog hoe ik aan veel van deze cd''s kan komen? Toch maar heel lief een winkel binnenlopen en daar met 10 democd''s de deur uit? O-)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
onderzetters :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-05 10:05
Op woensdag 25 april 2001 20:00 schreef bezemsteel het volgende:
onderzetters :)
Het standaard antwoord van iedereen. Maar zijn het eigenlijk wel goede onderzetters?
Ik vind van niet want:
- Ze zijn te glad
- Door het gat wat erin zit gaat alsnog de koffie/cola/bier op de tafel in een klein kringetje
- Je kan er geen telnr van potientiele liefde opschrijven
- Je kan ze niet zo makkelijk kapot maken als je niks te doen hebt.

Theswitch

Verwijderd

Een vriend heeft z''n hele plafond volgeplakt met cd''s .. ziet er erg kewl uit.. :)

• BC3 Victim
ik ken iemand die heeft ze''n badkamer helemaal en ik bedoel helemaal! volgeplakt met cd''s.
:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 20:14 schreef dragak het volgende:
ik ken iemand die heeft ze''n badkamer helemaal en ik bedoel helemaal! volgeplakt met cd''s.
:)
:r
Gewoon wegflikkeren.....:7

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Spiegel van maken :)

Verwijderd

Opsturen naar compuserve :D

• BC3 Victim
[b] standaard antwoord van iedereen. Maar zijn het eigenlijk wel goede onderzetters?
Ik vind van niet want:
- Je kan ze niet zo makkelijk kapot maken als je niks te doen hebt.

Theswitch
Als je nix te doen hebt moet je vooral deze exemplaren gaan mollen> stofzuigen is ook tijdverdrijf!

• ZyMoTiC
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-04 00:48

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

zat te denken ze allemaal op te stapelen en er tussen een TL balk te doen of Blacklight :) of iets wat licht geeft volgens mij hebbie dan wel een mooi lichtpaal in je kamer?

hmmm zelf maar is proberen :) wahaha maak me zelf lekker hiermee

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Idd opsturen naar compuserve>:). Weten zij ook is hoe het voelt om waardeloze rootzooi binnen te krijgen:)
Heb nu al 11 cdtjes van ze|:(

Verwijderd

Vaak zijn bejaardentehuizen wel geinteresseerd, kunnen ze lekker mee knutselen..
(serieus)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Als je nog cd''s hebben moet, moet je eens bij de bruna langsgaan. Daar hebben ze op de balie altijd een hele rij gratis Compuserve cd''s staan. Bij het Shell-station hebben ze geloof ik ook veel 12Move Cd''s. Succes ermee :)

Verwijderd

1. Verzamel 400 cds
2. Plak 100 cds op elkaar (±1 meter hoog)
3. Doe dat nog 3 keer
4. Koop een glasplaat van 120 cm bij 80 cm
5. Lijm op iedere hoek van glasplaat 1 stapel cds.
6. Keer "bouwwerk" om.
7. Zet compuspul er op.

Voila, een "digitale" bureau :)

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 22:27 schreef el_toro het volgende:
Opsturen naar compuserve :D
LOL :D

• _Cyber_
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04 14:24
Op donderdag 26 april 2001 08:31 schreef Gregole het volgende:
1. Verzamel 400 cds
2. Plak 100 cds op elkaar (±1 meter hoog)
3. Doe dat nog 3 keer
4. Koop een glasplaat van 120 cm bij 80 cm
5. Lijm op iedere hoek van glasplaat 1 stapel cds.
6. Keer "bouwwerk" om.
7. Zet compuspul er op.

Voila, een "digitale" bureau :)
Hmmm volgens mij heb je wel wat meer cd''s nodig, dan 100, om een meter hoge stapel te krijg. 100 cm is 1 meter, nou een cd is ECHT geen 1cm dik hoor eerder 1 tot 2 mm.
Dus ik denk dat je per poot eerder 1000 cd''s nodig hebt :) Dus das zo''n 4000 cd''s voor een tafeltje........ dus ga maar vast sparen >:)

-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....

• BC3 Victim
Of basisscholen :)

edit:
maar volgens mij was het niet de bedoeling ze kwijt te raken, hè?

Verwijderd

zou je je kamer mee kunnen behangen en als je er nog meer over hebt je huis mee be plakken

Verwijderd

Huur een cabrio... ga met stel vrienden koel in die auto zitten, rijd naar adam... gooi ze in de rondte, al rijdende.... en share the cd''s, echt leuk werk om die dingen rond te gooien... die dingen gooi je een pleuris eind weg >:)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-05 10:28

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Op donderdag 26 april 2001 13:13 schreef drLiter het volgende:
Huur een cabrio... ga met stel vrienden koel in die auto zitten, rijd naar adam... gooi ze in de rondte, al rijdende.... en share the cd''s, echt leuk werk om die dingen rond te gooien... die dingen gooi je een pleuris eind weg >:)
Mwahaha LOL :)
Pagina: 1