Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Mycom heeft er eentje van 35 piek, kan UDMA100 aan.
Virussen? Scan ze hier!
Zit jij hiermee je berichten te posten?Op woensdag 25 april 2001 16:20 schreef EelCapone het volgende:Acorn BBC B 65C02@1MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet
Ik heb zelf ook nog een oude BBC B (en een Elektron
hehe nee, daar zit ik niet mee te posten. Het is gewoon pure nostalgieOp woensdag 25 april 2001 20:17 schreef Theswitch het volgende:
[..]
Zit jij hiermee je berichten te posten?
Ik heb zelf ook nog een oude BBC B (en een Elektron, maar nooit echt mee kunnen internetten.
Hoewel het wel cool zou zijn om een tcp/ip protocol layer ervoor te proberen te schrijven. How to tweak an acorn bbc
Acorn BBC B [ 65C02@2MHz; 32k RAM; Solidisk Sideways 128k; Solidisk 1770 ADFS; Econet ]
Verwijderd
dat plasticen dingen van Mycom kon mn harddisks niet aan. (harddisk kon zn warmte niet kwijt aan de omgeving, omdat plastic nauwelijks warmte opneemt)
Ik heb nu een metalen, van www.sunrisepro.com
(op computerbeurs gehaald)
Kut ik kan em niet vinden op die site
Verwijderd
site is nog niet erg online. Ik woon in eindhoven, dus kan gemakkelijk naar computerbeurzen in eindoven en utrecht.
Je zou kunnen bellen als er een tel.nr online staat? Overigens was dat rack dat ik gebruik fl 125, en alle na de 1e zijn fl 100,-
Best duur dus ja, maar je moet toch wat als je geen 60GB met FTP wilt uitwisselen om te kunnen branden
Je zou kunnen bellen als er een tel.nr online staat? Overigens was dat rack dat ik gebruik fl 125, en alle na de 1e zijn fl 100,-
Best duur dus ja, maar je moet toch wat als je geen 60GB met FTP wilt uitwisselen om te kunnen branden
er zijn er ook met een blower aan de voorzijde !Op donderdag 26 april 2001 14:53 schreef BBL the 2nd het volgende:
dat plasticen dingen van Mycom kon mn harddisks niet aan. (harddisk kon zn warmte niet kwijt aan de omgeving, omdat plastic nauwelijks warmte opneemt)
Probeer eens bij Gistron. Ik heb daar 2 removable hdd-racks besteld voor 25,- de suk
Deze waren ook geschikt voor udma/100 en er zat nog een kleine fan op het rack voor de hitte. BEST DE MOEITE WAAR.
www.gistron.com
Deze waren ook geschikt voor udma/100 en er zat nog een kleine fan op het rack voor de hitte. BEST DE MOEITE WAAR.
www.gistron.com
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hoi Eelco;),
Bij informatique (goede zaak) hebben ze ook metalen uitvoeringen.
Bij informatique (goede zaak) hebben ze ook metalen uitvoeringen.
TrueNAS (ASRock B860I, i5-245K, 64GB, 2x24TB HC580, Jonsbo N2), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H4+/N2+/C4
Pagina: 1