Na het lezen van de vele postings over het tooltje amset heb ik toch nog een vraag.
Ik heb 2 maxtor 60 plus schijven in raid 0 op een msi k7t-turbo-r.
Amset (van bootflop) herkent de schijven niet. Mijn schijven staan niet in lijst van Maxtor met ondersteunde drives.
Ik wil graag weten of mijn schijven acoustic management ondersteunen en zo ja, in welke snelheid ze standaard staan ingesteld.
Ik wil absoluut meer snelheid boven geluid, want als je zit te wachten ga je je ook ergeren aan het geluid ...
Ik heb 2 maxtor 60 plus schijven in raid 0 op een msi k7t-turbo-r.
Amset (van bootflop) herkent de schijven niet. Mijn schijven staan niet in lijst van Maxtor met ondersteunde drives.
Ik wil graag weten of mijn schijven acoustic management ondersteunen en zo ja, in welke snelheid ze standaard staan ingesteld.
Ik wil absoluut meer snelheid boven geluid, want als je zit te wachten ga je je ook ergeren aan het geluid ...
Verwijderd
Ja ze ondersteunen het wel. Er is een maartje AMset herkent je raidcontroler niet. Je zult de schijven ff aan je "gewone controller" moeten hangen Dan werkt het wel
Suc6
Suc6
die diamondmax 60 plus ondersteunt absoluut acoustic management. ik heb zelf zo''n schijf (ook 40gig) en de amset utility werkte prima. dus misschien moet je die harddisk gewoon ff op een andere ide controller hangen en wordt ie dan wel herkend.
die schijf kent drie standen: stil, snel en een stand er tussenin. standaard staat ie op die middenstand.
Pagina: 1