De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Philips heeft altijd problemen met hun branders. Is het ene probleem net opgelost komen er weer 10 nieuwe aan het licht. Maar je probleem: ik zou eerst eens andere software proberen.
Kweet niet welke Nero je gebruikt (ook niet welke ik gebruik..kzit op werk) maar dan moet je eens goed opletten. Voorheen kreeg ik de melding: reducing write speed because of media...oftewel hij ging van 8 speed naar 4 speed omdat die TDK''s geen 8 aankonden. Onzin, ik heb nu een nieuwe installatie 2k en een andere Nero 5.nogwat en alles brand nu met 8x...op die Phillips. Het mogen boutbranders zijn, momenteel heb ik nergens meer last van...schrijf ook geen 90 min
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
klopt na een tijdje verlies een brander zijn snelheid hij geeft dan nog wel aan dat hij 4XOp woensdag 25 april 2001 10:59 schreef Nico1981 het volgende:
Ik heb een Philips CDRW404 (4x4x32) en de laatste weken zit ik met een nogal irritant probleem!
Normaal als ik een ceedeetje fik tegen 4x duurt dit zo''n 20min (wat naar mijn weten normaal is), maar de laatste weken duurt dit zo''n 35min en soms zelfs 40min!
Ik gebruik Nero om mijn ceedees te branden en deze zegt expliciet dat ik tegen 4x aan''t schrijven ben ("starting burnproces at 4x (600 KB/s)", ...) dus ik veronderstel dat ik wel degelijk tegen 4x aan''t schrijven en niet tegen 2x ...
Iemand?
greetz & thx
schrijft maar doet dat in werkelijkheid nietdit heb ik gelezen op een site over pc''s
weet niet meer welke.
Heb je al een Firmware update geprobeert of een ander brandpgogramma ??
Veel Suc6
m@zzl
Dennis van Gelder
Veel Suc6
m@zzl
Dennis van Gelder