met papier mache kun je alles maken!!
Terug naar de winkel mits hij jonger als een jaar is.
Whatever.
WD geeft 3 jaar fabrieksgarantie, dus als je garantie van de winkel (meestal 1 jaar) is verlopen kan je hem nog altijd RMA-en naar WD zelf.
Virussen? Scan ze hier!
Kans is groot dat dit het einde van de schijf is.
Bij de winkel bieden ze meestal maar 1 jaar "standaardgarantie", terwijl er 3 jaar op een WD-schijf zit...
En je krijgt een vervangende schijf van hetzelfde formaat, of het dichtstbij leverbare (groter dus...), maar ga er mar vanuit dat je dezelfde krijgt...
[SHIT]
Die stomme Wildhagen weer 2 seconden eerder hoor....
[/SHIT]
:):):)
Bij de winkel bieden ze meestal maar 1 jaar "standaardgarantie", terwijl er 3 jaar op een WD-schijf zit...
En je krijgt een vervangende schijf van hetzelfde formaat, of het dichtstbij leverbare (groter dus...), maar ga er mar vanuit dat je dezelfde krijgt...
[SHIT]
Die stomme Wildhagen weer 2 seconden eerder hoor....
[/SHIT]
:):):)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ZekersOp dinsdag 24 april 2001 23:28 schreef Servowire het volgende:
Kan dit het einde van de schijf betekenen?
mijn schijven doen ook af en toe KLAK KLAK (WD).
die op mijn werk doet het ook soms.
het is typisch dat geluid wat ze maken als ik de pc afzet, maar dan doen ze het gewoon tijdens normaal gebruik.
doen ze al jaren en nog nooit problemen mee gehad.
- Mo -
die op mijn werk doet het ook soms.
het is typisch dat geluid wat ze maken als ik de pc afzet, maar dan doen ze het gewoon tijdens normaal gebruik.
doen ze al jaren en nog nooit problemen mee gehad.
- Mo -
Backup maken (voor de zekerheid)
diag progje downloaden van de WD site.
Progje draaien deze hersteldt de fout of geeft het probleem weer (voor de RMA)
Indien de disk nog geen jaar is zou ik gewoon terug naar de winkel gaan.
diag progje downloaden van de WD site.
Progje draaien deze hersteldt de fout of geeft het probleem weer (voor de RMA)
Indien de disk nog geen jaar is zou ik gewoon terug naar de winkel gaan.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
ik heb een hd in mijn system...al vrij oud, die af en toe vastslaat. 
dan bevriest ook mijn hele systeem, ik hoor de schijf dan ratelen....
resetten helpt dan niks, alleen stroom eraf halen en weer aanzetten werkt. Er moet dan ook weer heel wat gefixt worden aan files enzo....:P
ik bewaar er toch niks belangrijks op...
dan bevriest ook mijn hele systeem, ik hoor de schijf dan ratelen....
resetten helpt dan niks, alleen stroom eraf halen en weer aanzetten werkt. Er moet dan ook weer heel wat gefixt worden aan files enzo....:P
ik bewaar er toch niks belangrijks op...
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Heb ik ook gehad op een van mijn WD schijven.
Bleek dat er fouten zaten op oppervlak vd schijf.
Kheb met Part. Magic gewoon dat deel geïsoleerd. Draait nu zonder probs
Bleek dat er fouten zaten op oppervlak vd schijf.
Kheb met Part. Magic gewoon dat deel geïsoleerd. Draait nu zonder probs
Verwijderd
wat een boel hd''s met rare geluiden de laatste tijd 
Maar goed, als je hd vreemde geluiden maakt kun je zelf toch eigenlijk ook wel verzinnen dat er iets niet goed zit? En als er iets niet goed is ---> backuppen en omruilen!
Dit is net zo''n vraag als: hmmm mijn auto maakt een vreemd geluid als ik gas geef, zou dat kwaad kunnen? Het is niet met zekerheid te zeggen, maar het zit niet helemaal lekker en het kan dus fout gaan...
En je moet je trouwes nooit op laten zadelen met een kleinere hd... waarschijnlijk krijg je een gerepareerde hd terug met hetzelfde bouwjaar/maand/type. Of als het al een behoorlijk oude hd is die ze zo gauw niet meer hebben matsen hd fabrikanten je zelfs vaak nog met een nieuwer model!
Maar goed, als je hd vreemde geluiden maakt kun je zelf toch eigenlijk ook wel verzinnen dat er iets niet goed zit? En als er iets niet goed is ---> backuppen en omruilen!
Dit is net zo''n vraag als: hmmm mijn auto maakt een vreemd geluid als ik gas geef, zou dat kwaad kunnen? Het is niet met zekerheid te zeggen, maar het zit niet helemaal lekker en het kan dus fout gaan...
En je moet je trouwes nooit op laten zadelen met een kleinere hd... waarschijnlijk krijg je een gerepareerde hd terug met hetzelfde bouwjaar/maand/type. Of als het al een behoorlijk oude hd is die ze zo gauw niet meer hebben matsen hd fabrikanten je zelfs vaak nog met een nieuwer model!
het is nu helemaal erg!

Hij maakt het geluid van een mesje dat over een glasplaat schuurt
Soms.. voor een paar seconden.
Ik ga morgen direct terug naar de winkel, dit kan echt niet hoor.
Hij maakt het geluid van een mesje dat over een glasplaat schuurt
Soms.. voor een paar seconden.
Ik ga morgen direct terug naar de winkel, dit kan echt niet hoor.
ik heb 2 hd`s van wd 30 gb 7200 en 40gb 7200
ben er best tevreden over ik heb er 3 jaar garantie op dus wat kan er misgaan de kans dat ikz e dan nog hebt is heel erg klein
ben er best tevreden over ik heb er 3 jaar garantie op dus wat kan er misgaan de kans dat ikz e dan nog hebt is heel erg klein
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
http://www.rendo.dekooi.nl/~jeroenw/harddisk.wav
Aaarrrrggh
(goed hard zetten, dan hoor je hem schuren)
Aaarrrrggh
(goed hard zetten, dan hoor je hem schuren)
Pagina: 1