Toon posts:

[BC3] Wie heeft er allemaal al een IBM 60GXP HD ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Quote:

"ik heb zelf een 307045 die defect is. werd net gebeld door de dealer dat een vervanging binnen is.......hij zei dat van de eerste lading 60gxp modellen bijna 25% al terug is!"

Ik las bovenstaande als response op een 60GXP-review...
Zijn hier al mensen die die schijf hebben en misschien een defecte hebben gehad?
Wordt dit weer hetzelfde verhaal als met de 75GXP serie die ook ZEER onbetrouwbaar is??

Verwijderd

hoorde bij ons op t werk waar ze nog maar net zijn dat er een paar weer terug moesten vanwege problemen

Verwijderd

heh, als dat waar is mogen ze wel een beetje op gaan passen bij IBM... dit soort dingen doet hun naam geeeen goed. Kheb zelf trouwes nog steeds tot volle tevredenheid een dtla307045 die et ondertussen al 2 maanden perfect doet... et lijkt er dus op dat ik geluk heb :)

Verwijderd

Topicstarter
al 2 maanden?? zozo, wordt steeds erger, nu zijn mensen al blij als hun HD het 2 maanden uithoudt!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:25
Het lijkt er niet echt beter op te worden:

[topic=168088]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Verwijderd

Topicstarter
jezus, waar is die IBM mee bezig !?? zitten alleen maar slecht ontworpen/defecte schijven op de markt te brengen??

die 60GXP serie lijkt, als ik de verhalen heb gelezen van verschillende mensen die ze al in handen hebben gehad of hebben verkocht, niet beter te zijn dan de 75GXP serie! Van deze laatste heeft IBM naar ik meen zelfs toegegeven dat ze niet goed waren?
Nou nog wachten op wanneer ze dat toe gaan geven voor de 60GXP! Maar niet kopen dus...ga maar es kijken naar een ander merk ofzo, ik wacht eerst nog effe lekker af in ieder geval.

$#%#$^A%$#^#$^$#^$^#$^

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 18:01

4POX

Everybody is wired

Mijn IBM die ik nov ''00 heb gekocht begint ook een vreemd geluidje te maken en langzamer te worden.. Ik sla ook geen belangerijke documenten meer op de 45 giga.. de 15 giga IBM van dezelfde serie heeft nooit problemen..

Dus zal het probleem wel komen door de meerdere platter in het doosje

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Brrr, ben ik er eindelijk uit welke hd ik wil hebben (ibm 45 gb) blijken het onbetrouwbare krengen te zijn.... :(

ik zoek wel weer verder.....

Verwijderd

Ik heb er één, perfect in orde... & razend snel ;)

een 60GXP 60Gig

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Maakt me allemaal geen zak uit al die negatieve berichten over topbedrijven zoals IBM en Iliyama. Ik blijf toch bij mijn keuzes: P451 en 40Gb 60GXP. Mocht het niet goed zijn, dan vertrouw ik op de uitstekende service die die bedrijven (horen te) leveren. Klinkt misschien een beetje naief maar zo denk ik erover.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 20:17 schreef SALLY het volgende:
al 2 maanden?? zozo, wordt steeds erger, nu zijn mensen al blij als hun HD het 2 maanden uithoudt!
hehehe, zo erg is et ook weer niet. Maar als die hd de eerste maand doorkomt, dan heb je waarschijnlijk een goede. Eventuele problemen komen in de eerste maand meestal al naar voren. Dus ik ben gewoon blij omdat ik waarschijnlijk een goede heb :)

Verwijderd

Ik ga dus maar niet het risico nemen met die IBM schijve, en gewoon een maxtor kopen :)

Verwijderd

Op donderdag 26 april 2001 22:55 schreef iefje het volgende:
Ik ga dus maar niet het risico nemen met die IBM schijve, en gewoon een maxtor kopen :)
Tja, feit is dat de IBM schijf gewoon sneller is... en indien je toch een slecht exemplaar moest krijgen, waarvoor dient de garantie denk je? :?

Trouwens, ik weet niet waar iedereen over zit te klagen, heb al VEEL IBM schijven gehad, nog geen enkele kapot...

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb die 45 GB versie uit de 75GXP serie en ben daar zeer tevreden over, hij (zij?) is razendsnel en ik ben ervan overtuigd dat de mensen met klachten reageren en de 95% die tevreden is niks van zich laat horen. Ik heb ooit een post over de IBM geopend en bijna iedereen was het er toen over eens dat IBM toch wel grote kwaliteit is.

Verwijderd

tja ik heb een Maxtor maar ik hat toen ik dezen kocht geen geld meer over voor een duurderen QUANTUM die dus als BESTEN uit de testen komen

dus tja meschien dat het voor er bij nog ooit een schijf word :)
Pagina: 1