Toon posts:

[BC3] Sony of AOpen brander?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat om de

Sony CRX160 12x 8x 32x IDE Rewriter retail en de AOpen 12x 10x 32x IDE Rewriter retail

ze zijn allebei evenduur.. welke zouden jullie nemen en waarom?

• Heerlijkedag
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bij deze vraag zal je denk ik zitten te wachten op iemand die zegt dat deze of deze beter is.... MAAR de specs zijn bijna gelijk! Wanneer dat zo is zou ik voor het uiterlijk van de drive gaan, en voor de Sony kiezen. It''s your call.
En belangrijker: JOUW GELD :9~:9~

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03

Yucko

One clown to rule them all !

Ik zou kijken naar toegangstijden, DAE speed, Justlink/Burnproof e.d.

Zonder die gegevens lijkt het me niet echt makkelijk om te zeggen welke beter is.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Tony_Montana
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:05
Aopen

Verwijderd

Topicstarter
klaasjong: ik zat eignelijk te wachten op dingen als, aopen gaat snel stuk, sony maakt brakke cd''s, etc :)

M''n ouwe philips is na 1,5 jaar vrolijk fikken doodgegaan, houden deze branders het langer uit of niet? :)

JoJoah: zal ff bekijken ;)

• Heerlijkedag
  • Niet online
Als je een brander wil die na 1,5 gegarandeerd niet stuk
is, neem dan hét merk wat in ieders natte droom voorkomt :9~:9~!

Verwijderd

Topicstarter
en dat is? Plextor ofzow? :)

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:56
Ik heb de sony 140 gehad (8x) en heb nu de AOPEN 12x (justlink).
Sony was PRIMA, AOPEN is ook prima. Ik zou toch wel voor justlink/burnproof achtige oplossing gaan. De Sony 8x heeft me een aantal coasters opgeleverd. Wel m''n eigen fout, maar met dat justlink kan ik doen & laten wat ik wil; no problem....
Overigens, de aopen heeft een veel betere dae dan de sony. Hoe dat met de sony 12x staat weet ik niet.
Arnie

Verwijderd

Topicstarter
oke, bedankt, ik ben eruit, het wordt de AOpen :)

Verwijderd

crootje wees nou verstandig en koop net als je grote vriend GriFFF een plextor ;)

• Heerlijkedag
  • Niet online
Mijn natte droom is idd een
[reclame] PLEXTOR [/reclame]
Pagina: 1