De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
heel veel pech denk ik gewoon 
Lijkt me sterk dat die schijf crasht doordat er iets weirds door de ide interface komt.
Lijkt me sterk dat die schijf crasht doordat er iets weirds door de ide interface komt.
Misschien is je voeding niet zo betrouwbaar? Een slechte voeding heeft bij mij mijn DVD-drive en daarna een gewone cd-rom speler ongeveer laten ontploffen (kwam roze rook uit). Volgens de winkel gaf ''ie af en toe een te hoge spanning... Zal wel niet zo vaak voorkomen, maar misschien is dit ook jouw probleem?
Ik heb in m''n Aopen kast gewoon een 250W voeding zitten van Aopen. Deze kast heb ik trouwens nog maar één jaar, dus nadat mijn eerste HD kapot is gegaan. Ik denk niet dat daar het probleem zit.
Pech zou inderdaad kunnen, wel sterk dat het dan precies drie keer achter elkaar is.
Pech zou inderdaad kunnen, wel sterk dat het dan precies drie keer achter elkaar is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
En waarom denk je dan niet aan je controller? Ik zou toch echt van die primary afblijven. Drie keer problemen op een controller en dat elke x na een jaar. Ik denk dat er dan iets mis is met je controller en dat die een miniscule afwijking heeft (ergen is). Het komt wel eens voor dat een controller een HD sloopt. Ik denk toch echt dat het aan je controller ligt.
Foutje in controller is misschien ook waarom mobo is gedumpt op rommelmarkt voor fl. 25,- (zie sig)
Gewoon nog ff wachten op nieuwe cores van Intel en AMD, en dan gewoon nieuwe pc samenstellen
(dan oc''en boven 2 GHz
)
Gewoon nog ff wachten op nieuwe cores van Intel en AMD, en dan gewoon nieuwe pc samenstellen
Pagina: 1