Ik heb een probleem met partities. Als ik 3 partities heb 1x primaire part. 2x logische part. Is er een ongeveer een week niks aan de hand alles werkt uitstekend. Maar zo in eens krijg ik tijdens het opstarten van windows 98 se een melding van "laatste sector op schijf d: onleesbaar". Als ik na het verder opstarten kijk in windows verkenner is er niks aan de hand. Ik kan nog op alle partities komen. Start ik "Disk docter" van "Norton System Work 2000" dan geeft hij een zelfde soort foutmelding, met als toevoeging "enkele schijven kunnen niet toegankelijk zijn o.i.d". Als ik "DD" het laat repareren dan ben ik in 1 keer partitie e: kwijt
.
Ik weet niet waar het probleem ligt. Met 2 partities is er niks aan de hand. Zodra ik 3 partities maak krijg ik problemen ongeacht hoe groot/klein ik een maak. Het probleem doet zich voor bij zowel linux- als FAT32 partities. Ik heb partities gemaakt met fdisk en met partition magic 5.0 en 6.0. Het probleem blijft terug keren.
Ik wil van het weekend lekker gaan linux-en, maar de lol is er gauw af als elke keer de linux partitie verdwijnd.
Ik hoop dat iemand mij van dit irr. probleem kan afhelpen.
Ik weet niet waar het probleem ligt. Met 2 partities is er niks aan de hand. Zodra ik 3 partities maak krijg ik problemen ongeacht hoe groot/klein ik een maak. Het probleem doet zich voor bij zowel linux- als FAT32 partities. Ik heb partities gemaakt met fdisk en met partition magic 5.0 en 6.0. Het probleem blijft terug keren.
Ik wil van het weekend lekker gaan linux-en, maar de lol is er gauw af als elke keer de linux partitie verdwijnd.
Ik hoop dat iemand mij van dit irr. probleem kan afhelpen.