[BC3] Buffer underrun plextor 8/4/32

Pagina: 1
Acties:

• franktv
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
ik heb een plextor 8/4/32. als ik met bijvoorbeeld nero brand stopt hij na ongeveer 50 procent met de error buffer underrun. :( ook als ik geen enkel ander programma draai. bij clonecd stopt ie zelfs al als ik op de knop copieren druk, dan loopt clonecd gewoon vast. waar zou dit aan kunnen liggen?:? in iedergeval bedankt voor je reactie.:7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
is raar ja ik heb de 4/2/20 plex en heb het ook al een aantal keren mee gemaakt kon geen oplossing vinden dus wat doe je dan maar Format c: :( en dan is alles weer oke
maarja om elke keer als het probleem zig voor doet format te geven is ook niet alle nee :P

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Ik heb ook die Plextor, bij mij doet ie het perfect. Ik brand meestal met WinOnCD. Met Philips cd-tjes. Ik heb ook dixons cd-tjes, maar die willen ook nog wel eens een buffer underrun geven. Dus die koop ik volgende keer niet meer!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Tijd dat je je HD eens formateerd

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• franktv
is er geen andere manier om hier af te komen dan door mijn harde schijf te formatteren :? Dat is niet echt handig maar ja... En dat probleem met clonecd, waar kan dat aan liggen dan?? mijn HD is nog niet vol in iedergeval.

• franktv
komen er nog reacties??

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
je hd hoeft er echt niet vol voor te wezen hoor
{ maby scsi driver vernieuwen zien of de nieuwe wel oke is }
{ nieuwe firmware erin fietsen }
mja je moet toch wat proberen hé :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

In het geval je een moederbord hebt met VIA-chipset moet je de 4 in 1 VIA-drivers downloaden en DMA aanzetten. Wat ook help is: genoeg hd-ruimte over hebben en af en toe es DEFRAGMETEREN

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1