Mijn systeem is al enige tijd instabiel, nu ben ik er dus achter dat een van mijn HD''s dus defect is, omdat het kreng ook begint te tsjielpen. maar omdat ik een RAID-0 opstelling heb en ik telkens maar weer net niet kan horen welke van de 2 kapot is heb ik dus moeite met het identificeren van de defecte HD (ik wil natuurlijk niet de goeie onder RMA wegsturen) heeft iemand nog goeie tips hoe ik er achter kom welke van de 2 kapot is?
Haal gewoon de stroom van 1 van beiden af, start je PC. Maakt-ie het geluid nog was het dus de andere, is het geluid weg, dan heb je de slechte dus te pakken...
Virussen? Scan ze hier!
ja, dat is dus het probleem, als ik er alleen sap op zet, dan lijken ze het allebei goed te doen, ook met het diagnose programma van IBM lijkt er niks aan de hand, maar hij maakt echt veel kabaal, Stel je voor een Aopen HX-08 + Delta AFB-60MP + 5xAntec 80mm en nog hoor ik het kreng !
"Dokter, mag ik uw stethoscoop ff lenen, ff diagnose voor mijn HDD stellen"Op maandag 23 april 2001 19:45 schreef oral-B het volgende:
Vraag het je huisarts?
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1