Mijn machine is dualboot. Ik krijg de 74Gb niet geformateerd onder 2000. Ik krijg dan elke keer de foutmelding (pas na het formateren) volume too big. Maakt niet uit of ik fat32 of ntfs kies. Vervolgens formateer ik dat ding onder 98 en voila het werkt...totdat ik boot onder 98, dan krijg ik de melding dat er iets mis is met de schijf en of ik wil repareren. Ik kies altijd voor annuleren anders verneuktie de bestanden op mijn HD. De schijf werk verder perfect. Ik wil alleen van die melding af zodat mn dochter die pc kan opstarten zonder mijn toestemming. Op mijn laptop heb ik ook dualboot en daaarop heb ik geen problemen. Afgelopen weekend heb ik de pc van een neef geïnstalleerd...zelfde probleem. Alleen betrof het hier een 20Gb schijf. Partitie 1 is 1Gb voor 98, partitie 2 is 15GB voor spelletjes en partitie 3 is 4GB NTFS voor 2000. Waarom op mijn pc problemen, op die van mijn neef, maar op mijn laptop geen probleem?!? Ligt het aan een 10Gb barrier? Kan het mij haast niet voorstellen. Ik heb mijn eigen schijf geprobeerd te formatteren met 60Gb, 40Gb, 20Gb en per ongeluk 60Mb, dat laatste lukte wel onder 2000. Zo stom, ik wordt er strontziek van. Ik kan mij niet herinneren of ik die partities van mijn laptop nou onder 2000 of fdisk had aangemaakt, dat is echt het enige waar ik nog aan kan denken.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen