[BC3] Tjielpende HD

Pagina: 1
Acties:

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-04 22:43
P3 500.. Om de 8 a 9 keer resetten of aan uit zetten werkt mijn HD goed. MAAR in die tussen liggende keren lijkt het zo alsof hij niet goed op spind.. Hij maakt dan een soort tjierp geluidje... Als ik hem er no naast leg.. Dus de HD buiten de kast op de grond dan doet hij het altijd meteen zonder problemen ongeacht hoevaak ik hem boot...

Kan iemand mij helpen?

:'(

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:33
Op maandag 23 april 2001 14:04 schreef oNNoZeLe het volgende:
P3 500.. Om de 8 a 9 keer resetten of aan uit zetten werkt mijn HD goed. MAAR in die tussen liggende keren lijkt het zo alsof hij niet goed op spind.. Hij maakt dan een soort tjierp geluidje... Als ik hem er no naast leg.. Dus de HD buiten de kast op de grond dan doet hij het altijd meteen zonder problemen ongeacht hoevaak ik hem boot...

Kan iemand mij helpen?

:'(
Ook zoiets gehad. Twee weken later was ie dood :) Backups maken dus.

Verwijderd

Heb je de bevestigingsschoreven van je drive in de kast misschien te hard aangedraait?

Of misschien juist te weinig en schraapt het metaal van de drive tegen de kast door de trillingen?

Ik heb altijd rubberringetjes tussen de kast en m''n hardware en nooit dergelijke problemen.

Als dit het niet is, dan vermoed ik dat je schijf binnenkort naar de eeuwige datavelden vertrekt..... ;(

Verwijderd

denk dat mivida gelijk heeft.

of hd gaat binnenkort kapot, of er trilt iets in je kast.