Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
wie zegt dat dat door je schijf komt?
misschien is het wel je brander die vaag doet. wat doet ie als je on the fly cd naar cd doet?
misschien is het wel je brander die vaag doet. wat doet ie als je on the fly cd naar cd doet?
Heb je dma wel aan voor je harde schijf/cdrom/brander?
Zal ik idd. ook zo eens proberen. Ik zeg ook niet dat het aan mijn schijf ligt, integendeel: UITERMATE tevreden over de IBM schijf!
Waar het aan ligt denk ik, is de doorvoersnelheid van het mobo naar de ide/raid poorten.
Waar het aan ligt denk ik, is de doorvoersnelheid van het mobo naar de ide/raid poorten.
Ja dat had ik ook (maar dan met een BX bordje en RAID0)... DMA UIT -ik herhaal UIT- zetten voor de brander schelt een stapel problemen.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
DMA uit??? Als jouw computer beter werkt zonder dma, dan heb je een vreemde computer 
Maar het "slachtoffer" heeft geen raid, dus kan je het niet helemaal eerlijk vergelijken.
Maar het "slachtoffer" heeft geen raid, dus kan je het niet helemaal eerlijk vergelijken.
branders willen gewoon geen DMA 
is een klinisch feit.
is een klinisch feit.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Mijn brander is anders dol op dma, hij presteert veel beter met dma aan...
''Slachtoffer'' is er weer.
Op zich mag ik niet klagen natuurlijk. Mijn BURN proof zorgt ervoor dat mijn cds er gewoon goed uitkomen na een minuut of 8. Maar het is annoying.
Mijn Brander staat automatisch al op PIO mode. Kzal het juist eens op DMA proberen te zetten.
En mijn HD op de andere IDE ipv Raid controller.
Dank voor reacties.
Op zich mag ik niet klagen natuurlijk. Mijn BURN proof zorgt ervoor dat mijn cds er gewoon goed uitkomen na een minuut of 8. Maar het is annoying.
Mijn Brander staat automatisch al op PIO mode. Kzal het juist eens op DMA proberen te zetten.
En mijn HD op de andere IDE ipv Raid controller.
Dank voor reacties.
Pagina: 1