[BC3] DVD Kopen

Pagina: 1
Acties:

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 19:51
Als ik een moederbord wil kopen dan ga ik eens kijken bij Anandtech en bij Tom''s Hardware en nog een paar site op zoek naar reviews.

Maar nu wil ik een DVD speler kopen, en heb ik nog geen een site kunnen vinden met reviews. Zijn die er wel? En zo ja, waar?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

ff zoeken op Tnet, daar staan een aantal reviews

De Pionier 105S of 106S doen het ontzettend goed, dus....

http://www.tweakers.net/nieuws/14797?highlight=Pioneer

Dit is de 105, de 106 is gewoon een voortzetting. :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Inderdaad de pioneers zijn goed en ook de toshiba''s.de pioneer 106 (16x)is de nieuwste en heeft ook een digitale audio uitgang.
verder heb ik in tests gelezen dat de 16 speed spelers toch ook weer meer lawaai maken dan de 12 speed spelers.
toshiba staat ook bekend om de cd-rom en dvd spelers die weinig lawaai maken.
die pioneer is een slot-in wat ook wel leuk is. (geen lade!).heeft dus geen last van slijtage aan je disclade!

aan jouw de keus wat je wilt.

groetjes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Vorige week nog de Aopen gekocht, werkt prima, leest ook CD-R CD-RW heel goed.
Kost F 175,-

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

Op zondag 22 april 2001 15:01 schreef MarcieMars het volgende:
Vorige week nog de Aopen gekocht, werkt prima, leest ook CD-R CD-RW heel goed.
Kost F 175,-
ikke voor 165-

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Sanjuro
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 19:51
Bij de Mycom staat ie voor 150.

Maar is ie multi-regio? En hoe goed leest hij CD-R? Want dat schijnt een groot probleem te zijn.

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zondag 22 april 2001 14:48 schreef ecteinascidin het volgende:
ff zoeken op Tnet, daar staan een aantal reviews

De Pionier 105S of 106S doen het ontzettend goed, dus....

http://www.tweakers.net/nieuws/14797?highlight=Pioneer

Dit is de 105, de 106 is gewoon een voortzetting. :)
Damn!! Na die review te gelezen hebben, weet ik niet of ik Žm nog wil kopen (ja, ik ben ook op zoek naar een DVD sinds mŽn AOpen CD-ROM speler kaduuk is) Heeft iemand positieve ervaringen met deze (105s) DVD-speler??
Géén AOpen graag!! Ik heb twee CD-ROM spelers gehad van AOpen, beide kaduuk;( (AOpen schijnt toch goed te zijn :? Ik heb mŽn twijfels daarover....)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Verwijderd

Ik heb ook ''n aopen 1640, echt cool apparaatje slot-in en leest werkelijk alles!

• BC3 Victim
Zou toch voor de pioneer of de toshiba gaan. zijn wel de twee duurste maar beide kwalitatief goed!

zou dan de nieuwere 106 nemen! heeft een digitale uitgang.heeft de 105 niet geloof ik. wel handig als je geluidskaart dit ook ondersteunt!kun je dus meer dingen mee doen dan alleen je analoge uitgang!

groetjes.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
>> Opslagmedia & I/O Controllers
>> Dit topic is gemoved.

Verwijderd

Probleem van die Aopen 12*40 is ook dat ''ie (nog) niet regio-vrij te flashen is..

Verder prima ding.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voordelen 106S Pioneer tot nu toe.

Goed, makkelijk en bruikbaar. DVD rip in 5 in gedaan en regiovrijmaken, zie een goede site. :).

IMHO is voor DVD pioneer het merk zoals Plextor dat voor SCSI CD''s is. :)
Pagina: 1