[BC3] CloneCD blijft hangen en cdr-win werkt niet.......

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
keb maand geleden plex 12 speed gehaald (eerst had ik 2 speed philips)
werkt perfect met nero enzo maar als ik cloneCD gebruik, blijft ie op een willekeurig tijdstip hangen....hij brandt gewoon niet verder dan.
En Cdr-win die brandt mooi.....maar als ie klaar is dan valt er nix op te zien....hij heeft wel de ***MB gebrandt maar er is geen file te zien op de cd.....alleen een winamp media file van 44 bytes groot :?

Wat ik zelf al heb geprobeert:
Verschillende versies van beide progs
N.B. Bij m''n oude philips deden beide programma''s het perfect...
ik heb geformateerd..windows opnieuwe erop
nieuwste firmware van brander......

nix helpt......

wat is er aan de hand..... is m''n brander gewoon fokked op of wat :?

PlZ NEED YOUR HELP!!!

-----update----
heb net fireburner geprobeert......precies hetzelfde.....nu zelfs zonder die winamp file :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
weet niemand wat er aan het handje is??:?:?:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

Dat clonecd blijft hangen is raar, maar dat van cdrwin komt mij bekend vor |:( . Dit programma staat er om bekend dat als je een blacklisted serie-code gebruikt je alleen maar coasters (onderzetters) kan produceren.
Of gebruik de demo-versie van cdrwin of andere FREEWARE / shareware programma''s die ook met cue-sheets overwegkunnen

P.s. Nero (vanaf versie 5.0.3.x) kan ook met cue-sheets overweg. En ik gebruik zelf de combinatie Diskdump/nero ook om backups''te maken.

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• BC3 Victim
fire burner deed het ook niet
ik zal us met nero proberen dan.....maar cloneCD doet het dus ook niet

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

zorg iedergeval ff voor een verse firmware...you never know...?

• BC3 Victim
keb de nieuwste...1.08.....

• BC3 Victim
nou met nero (5.0.4.8) krijg ik precies hetzelfde

ik begin het gevoel te krijgen dat het aan m''n brander ligt

Verwijderd

ik heb met plextor 12x10x32 ook probs bij clonecd en cdrwin :?
Pagina: 1