[BC3] wat is een goede ide-controller???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ok links + prijs svp..
alvast bedankt

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Zoeken kreng, begin maar eens in pricewatch naar prijzen te zoeken.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Op zondag 22 april 2001 10:31 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Zoeken kreng, begin maar eens in pricewatch naar prijzen te zoeken.
Doe ff rustig man, hij vraagt om een goede niet om de goedkoopste :(

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Ja, maar je kan ook gaan zoeken, dit is echt al tig keer voorbijgekomen en het moet niet bij HA staan.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Je kunt beter ff zoeken op "controller"

[topic=67165]

[topic=126492]

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• BC3 Victim
een kreng slaat op een dood beest, een vrouwelijke wel te verstaan, het is heel vroeg, ik heb veel te doen, gen tijd om te zoeken en ik moet het weten dus ik dacht ach misschien weet iemand het, maar toch fijn dat jeje er zzo over kunt opwinden ;)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Gedraag je een beetje man !!
Door o.a. jou gedrag gaat de wereld naar de klote!

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 10:56 schreef able het volgende:
Gedraag je een beetje man !!
Door o.a. jou gedrag gaat de wereld naar de klote!
wie ik?

• BC3 Victim
Die sinterklaas natuurlijk.
Op zondag 22 april 2001 10:57 schreef clvy82 het volgende:

[..]

wie ik?

Verwijderd

Nou ben ik de boosdoener?

Omdat die gast te lui is om te zoeken post hij hier een topic, lekker makkelijk om anderen je werk te laten opknappen

• BC3 Victim
niet om het 1 of ander maar zo zit de hele wereld in elkaar: anderen werk laten opknappen.. trouwens dat is meestal met een forum duuuh anders werkt het niet echt he..

• BC3 Victim
Niet reageren is ook een oplossing !!
Op zondag 22 april 2001 11:05 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Nou ben ik de boosdoener?

Omdat die gast te lui is om te zoeken post hij hier een topic, lekker makkelijk om anderen je werk te laten opknappen

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 11:06 schreef clvy82 het volgende:
niet om het 1 of ander maar zo zit de hele wereld in elkaar: anderen werk laten opknappen.. trouwens dat is meestal met een forum duuuh anders werkt het niet echt he..
Dat forum is er voor als je het zelf niet lukt, en dat is niet als je geen tijd hebt.

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

kijk zo''n posting is natuurlijk gewoon gemakszucht.
het search knopje is zo te vinden evenals de pricewatch of anders wel een aantal online shops waar je kan kijken.
maar reageer dan wel ff gewoon graag en sla niet zulke wartaal uit. overgens ook zonde van je tijd.

Verwijderd

Vinden jullie kreng zo erg dan? Zo noem ik echt iedereen hoor, zal wel dialect zijn :)
Pagina: 1