[BC3] ide kaart

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wwhaaa stomme vraag dit ok sorry ik weet dat ze bestaan, maar hoe heet dit en hoe duur is dat?? ik bedoel dus een kaart die je in een pci slot steekt en waar je vervolgens hd''s enzo aan kunt hangen... tnx

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Kijk maar ff bij pricewatch naar IDE-controllers :)

groeten seq_uence

[correctie]
I/O controllers
[/correctie]

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• BC3 Victim
ja dat had ik al gedaan maar dan rijg je dus alleen maar suffe zooi wat ik helemaal niet wil... maar zo''nn ding kost toch maar F 60 ofoz?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• seq_uence
Zoiets bijvoorbeeld:

http://www.tweakers.net/pricewatch/16829

Je kunt beter even een topic openen met de vraag wat een goeie IDE controller is, dat zou ik zo niet weten nl.

• BC3 Victim
ok dankje

• seq_uence
Bedenk ik me net, je hebt niet gezegd of je scsi of ide wil gaan gebruiken ???

• BC3 Victim
haha lievers scsi maar ja ik ben een paupere scholier dus het zal wel ide worden
trouwens dat is ook ruim voldoende ik doe toch niet zoveel aan videobewerking etc om niet te zeggen helemaal miet

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Crosspost: [topic=165804]
Pagina: 1