Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Nee, heb ik nooit ge-update. Zou het daar aan kunnen liggen dan?
Werk om te leven, leef niet om te werken. | Hoe ouder je wordt, hoe beter je vroeger was!
Verwijderd
nee joh! ik zeg "heb je de laatste bios?" maar dat heeft er heeeeeelemaal niks mee te maken, dream on
Soms kan je je schijf ook in een bepaalde compatibilitymode zetten (15 ipv 16 heads en zo), kan ie werken bij oudere biossen, maar met minder gerapporteerde cylinders etc. Fffff in de manual van de schijf checken. Daarna filetje van quantum downloaded waar je je schijf weer volledig kan benutten (pas als systeempje opgestart is). No problem, gewoon fff jumpertjes bekijken & bij quantum checken.
O ja, BIOSje upgraden kan geen kwaaaaad!
Arnie
(edit: nederlands is zoooo moeilijk)
O ja, BIOSje upgraden kan geen kwaaaaad!
Arnie
(edit: nederlands is zoooo moeilijk)
Thnx, i''m on my way.
mogelijkheden:
- Driver-overlay gebruiken (Ontrack Diskmanager) [performance verlies]
- PCI ATA/Raid kaartje [kost geld]
- Biosupdate [kost niks als je het goed doet>:)]
- Driver-overlay gebruiken (Ontrack Diskmanager) [performance verlies]
- PCI ATA/Raid kaartje [kost geld]
- Biosupdate [kost niks als je het goed doet>:)]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iedereen bedankt voor de reacties. Het probleem is gelocaliseerd. Het heeft niets met de BIOS te maken. Het heeft te maken met het feit dat mijn voeding (230watt) het gewoon niet trekt. Heb er een andere voeding naast gehad en toen ging het al een stuk beter. Maar helaas was dit ook niet genoeg. Het grote manko was het upspinnen van de hd. Ik ga nu een 300 watt voeding aanschaffen in de hoop dat die alles wel trekt.
Maar ondertussen heb ik de BIOS wel geflashed en dat is gelukkig in 1 keer goed gegaan (maar ja, meer kansen krijg je ook niet).
Bij deze wil ik Bad Boy Me van de T.net AL hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan dit geheel.
Maar ondertussen heb ik de BIOS wel geflashed en dat is gelukkig in 1 keer goed gegaan (maar ja, meer kansen krijg je ook niet).
Bij deze wil ik Bad Boy Me van de T.net AL hartelijk bedanken voor zijn bijdrage aan dit geheel.
Pagina: 1