[BC3] cd recover die flink tebarst is

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
iemand heeft de allesandro zavino cd van mijn moeder gesloopt. het is een originele. met allemaal krassen er in nu. niet echt diep, maar wel zo erg dat de cd speler er op overslaat. nu wil ik dus die cd op de een of andere manier met mijn pc inlezen en dan branden.
ik heb geprobeerd met EAC in combinatie met een plexwriter 32/12/10 IDE en een Hitachi DVD. geen succes. in sync mode leest ie alles goed tot track 4 daar wil ie niet verder. en heel langzaam alles.

in Burst mode leest ie wel gewoon de hele cd maar dan krijg ik allemaal tikken. iemand nog een laatste redmiddel?

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05 12:30

Ronnie_T

Shangri-La

Ik heb zelf als laatste redmiddel, hoe raar het ook mag klinken, NERO(save track). Dit programma is bij mij in staat om de meest beschadigde cd''s het best in te lezen op mijn cdrom (liteon-32x)
/edit Maar wel JITTER-CORRECTION UIT zetten /edit

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
EAX is toch de beste oplossing bij leesproblemen....

maar je zou eens kunnen denken aan:

Press It Repair kit - http://www.cdrwinkel.com/Shop/index.html?target=Allerlei.html

al heb ik er geen ervaring mee of het echt werkt.

wel een perfecte online winkel trouwens

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

gooi er een audiorippe over heen zoals audiocatalyst. Poets de cd beetje schoon als ie soms iets niet pakt. Heb zo ook al een keer een ZWAAR beschdigde cd mee kunnen rippen naar wav (mp3 geeft tussenpauzes) en dan ff luisteren of alles goed is en dan fikken maar :)