Toon posts:

[BC3] SCSI RAID

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.s-t-e.com/products/control/s428spec.htm

Wat vind men hiervan? Sneller dan ATA100 Raid stripped?

Let me know heb echt ff wat inf. nodig,

Oja waar moet ik opletten Qua snelheid de burst, en de maximale HD data uitlees snelheid? Seek time?

Oftewel wat maakt een HD snel, dacht dat een ATA100/0 rond de 40Mb data doorvoer had kan iemand mij vertellen met welke HD''s ik deze kaart moet uitrusten en wat dan de gem. doorvoersnelheid kan gaan worden.

Meer nfo. nodig laat het ff weten,

Thankz alvast

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-03 15:17

Papillon

Spring 's in the Air...

Het is maar wat je voor snelheid nodig hebt. Ik heb voor mijzelf ondervonden dat de accesstimes bij mij vooral snelheidsbepalend zijn. Mijn 10K IBm die seq. rond de 27 MB/sec trekt voelt veel sneller aan dan de IBM DTLA-307030 die ik ervoor had, en die trok seq. 37 MB/s.

Nu heb ik ook een stel Quantum Atlas 10K II, en die zitten seq. op ca. 40 MB/s. Maar die voelen niet echt sneller aan dan de IBM. Alleen de cache van 8 MB merk je wel eens tegenover de 2 MB van de IBM.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• James_Watt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04 08:08
Overklokken van je bus kun je dan vergeten dan gaat die risc over z''n nek...|:(

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Topicstarter
Hoe hoog is denk je de snelheid die ik met deze kaart zal gaan halen, dat tegenover een ata100/o configuratie.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 20 april 2001 21:35 schreef James_Watt het volgende:
Overklokken van je bus kun je dan vergeten dan gaat die risc over z''n nek...|:(
M''n FSB wil zowieso niet hoger dan 133, dan gaat m''n w2k ook alover z''n nek, Oja Dual 866 is al erg lekkerr }:O

• Papillon
  • Laatst online: 27-03 15:17

Papillon

Spring 's in the Air...

Dan is het alleen zaak dat je de PCI niet al te veel opklokt.. Maar ja.. meeste PCI devices kunnen daar al vrij slecht tegen. Mijn SCSI kwam niet hoger dan 37.5 Mhz. Maar goed ik heb mijn moederbord nu op 124 Mhz lopen en mijn PCI op 31 Mhz.. Ja onderklokt dus, maar het systeem is zo op zijn snelst met de huidige componenten.

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• P5ycho
  • Laatst online: 15:43
breng eens een bezoekje aan www.storagereview.com, en vooral het forum, die lui kunnen je wel helpen... gewoon uitleggen wat je ermee wilt (als je er alleen mee wilt opscheppen dan is het zonde, je merkt er compleet niks van namelijk als je er geen intensief gebruik van maakt)

laat je even adviseren door ze...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Pagina: 1