Kweet niet hoeveel, maar BasF is duidelijk groter dan ThatsWrite.... zelfs de cd''s van de Aldi zijn groter.... wat betreft formaat vind ik dat ThatsWrite
Daar heb je CDR identifier voor , kun je precies zien hoeveel er op je cd kan en waar die van gemaakt is + welke fabriek.
http://www.gum.de/it/download/english.htm
Hoeveel erop kan is per cd verschillend.
http://www.gum.de/it/download/english.htm
Hoeveel erop kan is per cd verschillend.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ja, maar ik zou t dus graag willen weten VOOR ik een nieuwe partij cd''s aanschaf.
BasF:
ATIP: 97m 28s 26f
Disc Manufacturer: Multi Media Masters & Machinery SA
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 74f / LBA: 359849)
MEDION (van de aldi (nog geen 1,50 per stuk); fikken makkelijk op 10x):
ATIP: 97m 25s 50f
Disc Manufacturer: AMS Technology Inc.
Reflective layer: Dye (Long strategy; e.g. Cyanine, Azo etc.)
ThatsWrite:
ATIP: 97m 28s 12f
Disc Manufacturer: Gigastorage Corp.
nominal Capacity: 698.88MB (79m 33s 00f / LBA: 357825)
Als iedereen dat nou doet... hebben we allemaal een lekkere vracht gegevens... NUTTIGE TOPIC in mijn ogen
ATIP: 97m 28s 26f
Disc Manufacturer: Multi Media Masters & Machinery SA
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)
MEDION (van de aldi (nog geen 1,50 per stuk); fikken makkelijk op 10x):
ATIP: 97m 25s 50f
Disc Manufacturer: AMS Technology Inc.
ThatsWrite:
ATIP: 97m 28s 12f
Disc Manufacturer: Gigastorage Corp.
nominal Capacity: 698.88MB (79m 33s 00f / LBA: 357825)
Als iedereen dat nou doet... hebben we allemaal een lekkere vracht gegevens... NUTTIGE TOPIC in mijn ogen
Thanx wfvn. En meen je dat nou van dat nuttige topic? Ik weet wel dat ik het in ieder geval erg handig vindt. Het verbaasde me zowiezo dat ik het niet ergens op inet kon vinden. Alleen jammer dat het progje niet een database bezit van de recording speeds, want dat kan je natuurlijk niet echt efficient zelf testen.
Ik zal morgen het progje ook installeren en alle cd''tjes die ik heb testen.
Ik zal morgen het progje ook installeren en alle cd''tjes die ik heb testen.
Verwijderd
http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd.shtml
gaan naar "select cd vendor" staat van elk merk zo''n beetje het aantal mb''s vermeld
gaan naar "select cd vendor" staat van elk merk zo''n beetje het aantal mb''s vermeld
Het spijt me. Het zal wel aan mij liggen maar ik kan de tab ''select cd vendor'' niet vinden. Waar moet ik m zoeken?
Menu linkerkant. Zo''n uitklap menuutje...Op zaterdag 21 april 2001 12:36 schreef Chupa Chup het volgende:
Het spijt me. Het zal wel aan mij liggen maar ik kan de tab ''select cd vendor'' niet vinden. Waar moet ik m zoeken?
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Koop je van alle cd''s 1 stuk en ga je ze checken met dat progje.Op vrijdag 20 april 2001 19:46 schreef Chupa Chup het volgende:
Ja, maar ik zou t dus graag willen weten VOOR ik een nieuwe partij cd''s aanschaf.
Verwijderd
Met Feurio kun je ook de overburn capaciteit testen (zonder te burnen dus). Duurt even (afhankelijk van de snelheid van je brander), maar dan weet je dus wel hoeveel er max oppast (en dus niet alleen wat de fabrikant opgeeft). Nero 5.5 schijnt ook zo''n feature te hebben trouwens.
Absoluut.... Ik had pas een Ceedeetje geleend van iemand... Wilde er een kopie van maken... maar dat paste dus NIET op die F&CK*NG ThatsWrites....Op zaterdag 21 april 2001 01:56 schreef Chupa Chup het volgende:
Thanx wfvn. En meen je dat nou van dat nuttige topic?
Op dat moment had ik dus dezelfde vraag als jij nu... alleen ik heb hem niet gepost... jij wel
Maar als iedereen nou dus eens z''n CD-tjes test op het formaat... ik het het proggie gebruikt wat Hellhound heeft genoemd... daarmee heb ik het dus ook gedaan...
Thanx Hellhound
Ik heb ff op die site een berg verschillende cd''tjes bekeken en elke 700mb cd is dus 702.83 op de that''s write na
Van een aantal geteste CD''s op een wereldberoemde website (url ontgaat me even) is de Platinum Silver 80min 702MB de nummer 2 als het gaat om capaciteit en overburning.
Anders even kijken via de links van www.cdrmediaworld.com of zoiets.
[ik kan niet alles uit mn hoofd, waar heb ik anders een pc voor |:(]
Anders even kijken via de links van www.cdrmediaworld.com of zoiets.
[ik kan niet alles uit mn hoofd, waar heb ik anders een pc voor |:(]
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1