Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik heb gehoord dat je de firmware van sony
erop kan doen en dan schijnt ie wel onder cdclone te werken !
HP is het zelfde als sony !!
erop kan doen en dan schijnt ie wel onder cdclone te werken !
HP is het zelfde als sony !!
Nee, met CloneCD zal die niet werken; de drive heeft geen raw bitstream I/O. Door de firmware van de Sony the flashen kun je 80 minuten CD''s fikken, dat gaan nl. met de HP firmware ook niet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb de 8210 en die brand 80 minuten cds, ook onder clonecd. Zonder een nieuwe firmware. Kweet niet hoeveel verschil er tussen de 8100 en de 8210 zit, maar toch....
Ik heb een philips met het zelfde probleem 
Ik gebruik Blindread en dan Blindwrite dat gaat prima.
Ik gebruik Blindread en dan Blindwrite dat gaat prima.
Nou dat is dan duidelijk... Ik heb die nieuwe firmware al, gehackte sony die de naam wel HP houdt, maar CloneCD wilde nooit werken maar dat is dus ook niet met die andere die wel als naam Sony... jammer!
Bnet pindle#2913
Als clonecd niet werkt, dan adviseer ik de combinatie Diskdump (http://come.to/ddump) om te lezen / nero of cdrwin om te schrijven. Heeft alleen zin als je brander ook Raw-DAO ondersteunt.
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Dat doet die HP dus niet 
Maar het positieve van het verhaal, je kan nu met een goeie reden een nieuwe brander halen
Maar het positieve van het verhaal, je kan nu met een goeie reden een nieuwe brander halen
Naja helaas 
Ach die brander doet het op zich nog goed dan download ik wel een iso-tje van iemand ofzo...
Zag laatst een Liteon met JustBurn of Burnproof voor 370,-, lekker fikkertje en niet te duur... Misschien een optie
Ach die brander doet het op zich nog goed dan download ik wel een iso-tje van iemand ofzo...
Zag laatst een Liteon met JustBurn of Burnproof voor 370,-, lekker fikkertje en niet te duur... Misschien een optie
Bnet pindle#2913
Pagina: 1