De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb wel een vermoeden wat het probleem kan zijn maar dat weet ik pas zeker als je de specs geeft.
In mijn systeem bleek de DVD speler ook te zorgen voor onstabiliteit en zonder IDE apparaten op de secundaire (VIA) IDE werkt het prima!
Volgens mij zitten bij jouw de harddisk(s) aan de Promis controller en de DVD aan de andere IDE controller. Lijkt dus erg veel op mijn setup.
Verwijderd
O ja, dat zou het kunnen zijn. Hoewel, heeft een A7V een 686B? Correct me if I''m wrong, maar ik dacht het niet.Op zaterdag 21 april 2001 13:58 schreef Leader98 het volgende:
Zou dit niet een gevolg zijn van die problemen die de VIA chipset gaf als je verschillende IDE controllers tegelijk gebruikt?
OK, ik heb het geprobeerd, nu mag iemand anders weer.
Verwijderd