[BC3] creative dvd verkracht systeem??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb laatst zo''n creative 12*40 dvd van creative gekocht en sinsdien doet mijn systeem supervaag, slaat bv zomaar ineens vast op de meest vreemde momenten :( wil soms geen games laden als de cd daarvoor nodig is enz enz, kan ik iemand mij helpe??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand??

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Euh... nieuwe drivers? Nieuwe firmware?

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 10:58

WiD

Die dvd reageert nogal traag bij mij, maar voor de rest geen problemen mee.

• BC3 Victim
kan ut nie aan m''n voeding ligge??

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
jah ik heb hem ook laatst gehaald ik kan alleen nie meer cd naar cd branden maar voor de rest loopt hij goed doet hij bij jouw ook niet goed autorun ofzo ???

Verwijderd

Mjah, voeding... heb je wel eens dat hij uitvalt en kort daarna weer begint te draaien? Zo ja dan heb je een te zwakke voeding.

• BC3 Victim
tja, dat uitvalle heb ik inderdaad maar kheb 300 watt voeding, da zou toch moete kunne met de rest van m''n spec''s( zie sig)

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:33
Geef even de complete specs van je systeem... Dus ook mainboard ed.
Ik heb wel een vermoeden wat het probleem kan zijn maar dat weet ik pas zeker als je de specs geeft.

• BC3 Victim
asus a7v mobo, superorb koeler 2 koelers op mn video kaart, realtek netwerk kaart en da is ut wel zon beetje

• Leader98
Zou dit niet een gevolg zijn van die problemen die de VIA chipset gaf als je verschillende IDE controllers tegelijk gebruikt?
In mijn systeem bleek de DVD speler ook te zorgen voor onstabiliteit en zonder IDE apparaten op de secundaire (VIA) IDE werkt het prima!
Volgens mij zitten bij jouw de harddisk(s) aan de Promis controller en de DVD aan de andere IDE controller. Lijkt dus erg veel op mijn setup.

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 13:58 schreef Leader98 het volgende:
Zou dit niet een gevolg zijn van die problemen die de VIA chipset gaf als je verschillende IDE controllers tegelijk gebruikt?
O ja, dat zou het kunnen zijn. Hoewel, heeft een A7V een 686B? Correct me if I''m wrong, maar ik dacht het niet.

• Leader98
Nope inderdaad... een 686A...
OK, ik heb het geprobeerd, nu mag iemand anders weer.

Verwijderd

Dan zou ik toch gaan voor eventueel nieuwe drivers maar veel waarschijnlijker nieuwe firmware. Baat het niet dan schaadt het (meestal :)) ook niet.
Pagina: 1