[BC3] Sony DVD-Rom firmware update

Pagina: 1
Acties:

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:36
Ik heb al een tijdje last van DVD''s die ik wil afspelen, die na een half uur enorm gaan haperen.

Af en toe speelt hij dan wel verder, maar soms slaat hij vast. Ik dacht dat het eerst aan mijn DVD''s lag, maar zelfs bij gloednieuwe durft mijn speler zich te misdragen!

Is mijn DVD-speler kapot? Gewone CD''s met data en audio speelt hij wel vlekkeloos af.

Is er een firmware update die dit probleem kan verhelpen? Ik heb al in de search gezocht, niks nuttigs ...

Mijn specs:
- Sony DVD-Rom DDU 220-E, welke versie weet ik niet.
- Realmagic Hollywood+ 2.0 (Voor Win2K)
- Win2K

Ik heb deze problemen ook al eens onder Win98 SE gehad, dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• Smarron
Niemand die zo''n ding heeft?
Lijkt me sterk ...

• Smarron
Jammer, ik had meer reacties verwacht :'(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ja ik. Maar je zoekt er dus een firmware-update voor? Voor zover ik weet is die er (nog) niet. Het probleem dat je omschrijft kan natuurlijk ook aan de software liggen..

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Smarron
Uhm, de hele Win2K wil niks meer afspelen...

Kom ik vandaag weer thuis! Kan ik opeens weer vrolijk CD''s luisteren !!
Ik snap er helemaal niks van:?!

Maar goed. Ik dacht ook al dat er nog geen firmware update voor was, had al gezocht.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Vergeet niet dat het misschien ook aan je dvd zelf kan liggen (probeer dus met verschillende). Had laatst een soortgelijk probleem met een _originele_ audio-cd, heb me werkelijk gek gezocht :). Maar dat leidde tot systeem-hangups, misschien toch anders?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:03

Yucko

One clown to rule them all !

Zou je niet eens proberen DMA mode van je DVD drive aan te zetten :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Smarron
Hij deed het bij geen enkele CD: DVD, data, audio. Nu opeens wel weer.

DMA stond al aan.

Pagina: 1