De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb laatst maxtor 60 plus 40 GB gekocht voor 425,-...
niet al te duur, snel, STIL! en bovendien 3 jaar garantie(niet echt onbelangrijk voor een HD). Over een jaar of 2 is hij vast nog wel goed te gebruiken. HD''s hebben op moment een zware overkill aan capaciteit.
Ik heb zelf besloten om voortaan wat meer op garantie te letten aangezien spullen vaak kapot gaan na een aantal jaar, terwijl ik ze nog best zou kunnen gebruiken... voor mijn:
ASUS P5A,
128 PC100 SDRAM,
12 speed CDROM,
enz.
is het dus al te laat.. (maar 1 jaar garantie
).
Ik heb ook een keer een defecte seagate 1.2 gig hd gehad, met 3 jaar garantie.. na 2 jaar en 10 maanden defect, snel opsturen, kreeg ik nog een 1,7GB terug
. Leuk voor in mijn Linux servertje. Daar wilde ik ook mijn AMD K6-2 300 inzetten, maarja, zonder mobo werkt dan niet
.
motto: koop iets met een goede garantie, die paar tientjes is het zeker waard!
Dit was een van de grootste argumenten om de Maxtor te kiezen boven de IBM (waar je ook niet al te beste verhalen over hoort).
niet al te duur, snel, STIL! en bovendien 3 jaar garantie(niet echt onbelangrijk voor een HD). Over een jaar of 2 is hij vast nog wel goed te gebruiken. HD''s hebben op moment een zware overkill aan capaciteit.
Ik heb zelf besloten om voortaan wat meer op garantie te letten aangezien spullen vaak kapot gaan na een aantal jaar, terwijl ik ze nog best zou kunnen gebruiken... voor mijn:
ASUS P5A,
128 PC100 SDRAM,
12 speed CDROM,
enz.
is het dus al te laat.. (maar 1 jaar garantie
Ik heb ook een keer een defecte seagate 1.2 gig hd gehad, met 3 jaar garantie.. na 2 jaar en 10 maanden defect, snel opsturen, kreeg ik nog een 1,7GB terug
motto: koop iets met een goede garantie, die paar tientjes is het zeker waard!
Dit was een van de grootste argumenten om de Maxtor te kiezen boven de IBM (waar je ook niet al te beste verhalen over hoort).
Ik heb voor fl 325,= nieuwe Seagates 40GB 5400rpm ATA100 (zoals je beneden ziet heb ik er zelf ook 2 in me eigen computer zitten, op RAID0) Fabrieks garantie is geloof ik al 3 jaar standaard. intresse? mail da_royco@hotmail.com
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb net in de laatste week een IBM 45 GB schijf gekocht, en die bevalt prima, alleen jammer dat ze niet meer gemaakt worden.
Nu zie ik op alternate een IBM 40 GB voor 289,- excl staan = 344,- incl.
Ik heb goeie ervaringen met ibm
Nu zie ik op alternate een IBM 40 GB voor 289,- excl staan = 344,- incl.
Ik heb goeie ervaringen met ibm
Helaas hebben ze die niet op voorraad. Over 2 weken hebben ze hem weer
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Pagina: 1